Recensie Bianca / Amanda, door heel W-O Vl 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-back.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is een eindje geleden dat ik Amanda bezocht heb maar de ervaring was zeer goed. Ze is exact zoals op de foto's, geen fake gedoe wel zeer mooie vrouw. Locatie in Brugge was zeer discreet: rustige straat buiten het toeristisch centrum met weinig verkeer en onopvallende woning.

Ze was zeer hartelijk bij het onthaal en liet me direct op mijn gemak voelen. Ik kon vlug douchen vooraleer we op bed lagen te kussen. Ze is een passionele kusser wat een grote voorkeur is van mezelf. Na elkaar te hebben warm gemaakt begonnen we aan de actie: allerlei standjes waarbij je het gevoel krijgt dat je met je vriendin in bed ligt (GFE gevoel). Amanda doet haar best om je doorheen de sessie goed te laten voelen. Door Amanda's intensiteit ben ik heerlijk klaargekomen gevolgd door wat gezellig gebabbel. Het halfuurtje is ruim volgemaakt.

Conclusie: geen bandwerk gevoel, mooie dame die haar best doet, wat wil je nog meer?

Jan
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week een eerste bezoekje gebracht bij Amanda. Ondanks ik rijkelijk te laat aangekomen was, heb ik toch een zeer geil uurtje beleefd.
Een zeer knappe dame opende de deur in een roze bunny pakje en mijn stressniveau zakte onmiddellijk. Ze is echt wel een lief en geil konijntje. Ik ging voor het standaard GFE pakket en heb het mij niet beklaagd. Ze neemt echt wel de tijd om je te verwennen en je krijgt echt wel waar voor je geld. Ze beperkt haar afspraken per dag en dat is zeker ten goede van de klant. Dus geen bandwerk bij deze dame. Ik kom zeker nog eens terug als ik in Brugge passeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan