Recensie Bianca / Amanda, door heel W-O Vl 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I'm working again in my office in Brugge. So I went to visit Amanda today, we hadn't been together for a while, but she's still beautiful and of course the sex was incredible like every time we were together.

Amanda you will see me often in the coming months, I'm sure we will have good times together, we will try new restaurants and of course have good sex.😘
 
Was er gisteren en ben een regelmatige klant van Amanda. Ze is enorm lief, ziet er buitengewoon mooi en sexy uit, is een slimme vrouw, verzorgd zich zelf heel erg goed en haar appartement is tadeloos, schoon en gezellig.
Een absolute favoriet. Ze heeft besloten een wat hogere prijs te vragen, geen snelle meetings te doen en daarmee wat opgeschoven naar bovenin de markt. Minder werk maar iets duurder! Veel andere collega's vragen 180 per uur en geef je ook 200. Amanda is het meer dan waard, vreselijk sexy maar dus meer selectief geworden.
Naar mijn mening heel verstandig want ze doet dit werk met een zeer duidelijk doel, plezier hebben en een toekomst bouwen. Dan kun je zelf beslissen hoe dat in te vullen. En dat doet ze.
Voor mij toch zeker en vast een absolute topper in dit vak en het geld meer dan waard. Zoals zij zijn er maar heel erg weinig. Echt een topper.
Oh ja, ik hou wel van wat meer selectiviteit, niet het gevoel dat er een ander staat te wachten of net vertrokken is.
Amanda, zie je snel weer terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren rond de middag naar Amanda geweest, echt een mooie dame. Amanda verblijft niet ver van het station. Is echt een lieve vrouw. ben er een uur verbleven. Ga zeker nog eens terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan