Haar advertentie flipperde aan en uit, maar via een hulpvaardige medewandelaar haar kunnen appen. Ze reageerde, snel, na een half uur, en alsof ze me al eerder ontmoet had. Prettig contact gehad vooraf.
Ze bewoont een heel mooi, ruim appartement op een hoge etage in Amsterdam Noord. Dus niet in Amstelveen wat nog in haar advertentie stond.
Terwijl ik onderweg was vroeg ze mij welke kleding ze voor mij zou dragen, sjonge jonge, daardoor miste ik een afslag en kwam bijna te laat

. Lingerie met iets straks er over heen, en zo stond ze picobello achter haar deur.
Ze ontvangt je geweldig, met enthousiasme, zoenen, aftasten, weer even door lopen, dan weer aan elkaar zitten, heerlijk. Ik had wat bloemen meegenomen die ze gelijk in het water zette terwijl ik mijn schoenen uit deed op de slaapkamer. Haar maar even weer opgezocht in de woonkamer-keuken. Opnieuw elkaar verder opgeilen voor het keuken-eiland. Ze leunde achterover en de inductieplaat ging aan. Ik tilde haar omhoog zodat ze er op kon zitten, ging ie weer aan

. Toen maar richting douche en tanden poetsen. Daar kwam ze ook af en toe even langs.
Niet veel later, op de slaapkamer, eindeloos verder plezier gemaakt. Haar poes glad gelikt d.m.v. face-sitting. Eerste keer snel klaar gekomen, nb. tijdens het pussy-sliden. De tweede keer komen ging niet zo maar. Wat ik wel bijzonder vond, was dat ze gewoon door ging, afwisselend neuken en pijpen en na korte pauze, met nieuwe condoom weer neuken. Uiteindelijk doggy, zij op de hoek van het (verende en wat hogere) bed en ik staand, dat was beter voor mijn rug, het kwam uit m'n tenen, toch 2e keer klaar gekomen. Bij veel anderen zou het eerder gestopt zijn, ik was er ook iets langer dan een uur. Heel erg fijn zoals zij er mee om ging.
Ik vind dat ze een heerlijk lichaam heeft. Foto's zijn vast van heel recent en passend. Ik herinner mij een oudere serie foto's waar ze ook fantastisch op stond, wel goed dat ze een nieuwe serie heeft gepost.
Al met al een super-date met een heerlijke fijne vrouw.