Recensie Bianca, Cristal Privé, Rotterdam 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HRE

Newbie
Forumpionier
13
01/07/21
22
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/bianca/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eens lekker kennisgemaakt met bovenstaande Bianca. Kennismaken is misschien wat veel gezegd, de taal is wel een barrière. Ze spreekt Duits en een beetje Engels, maar dat Engels moet je zeker niet te moeilijk maken. Beetje op Jip-enJanneke-niveau zeg maar. Jongedame uit het oostblok, iets meer rondingen dan de foto's op de website doen voorkomen, maar zeker een prettige verschijning. Slank, zoals de website noemt, vind ik een beetje teveel van het goede. Een buikje zit er zeker wel.

Ik wilde beginnen met een douche omdat ik rechtstreeks uit werk kwam en binnen een minuut kwam ze vragen of ze er bij mocht. Lekker elkaar verkend onder het natte sop en ze vraagt direct of ik voor pzc ga. De bedoeling is duidelijk, ze heeft geen problemen met hier al op de knietjes…helaas heb ik niet genoeg extra cash meegenomen, dus dat gaan we volgende keer zeker eens meenemen.

Na de douche op bed verder. Ik had vooraf geïnformeerd naar dames die wilden tongzoenen. Bianca is daarbij geen slechte keus kan ik zeggen. Ook geheel op eigen initiatief begint ze tijdens het pijpen (met condoom dus vandaag) met haar vrije hand met m'n ballen te spelen, zakt af naar beneden, en na mijn instemmend knikje gaat er een tweede rubbertje om haar vingers. De achteruitgang mag ook meegenieten vandaag…;)

Een heleboel gevrij in allerlei standjes later komt dan eindelijk mijn hoogtepunt. In haar handjes terwijl ze m'n ballen likt. Dat ik niet al eerder kwam lag deze keer helemaal aan mij want Bianca weet wel van aanpakken. En aangepakt worden, in doggy ging het er redelijk wild aan toe maar dat vond ze hélemaal niet erg. We eindigen de date in de jacuzzi en zo sluiten we relaxed en helemaal tevreden af.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80 Euro
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Laatst probeerde ik een nieuwe pros(tituee) uit en besloot om Bianca te bezoeken.

Helaas werd het een zeer tegenvallende bezoek.

X Haar totale verschijning was veel minder fraai. (Ze droeg daarbij ook nog eens een tent van een onderbroek. Vreselijk ?...).
X Geen voorspel.
X Geen French Kissing.
X Niet samen douchen.
X Voor PZC vroeg ze maar liefst 50 Euro extra ?! (Ik had dit niet gedaan. Voor dit bedrag kan ik in D Street pzc én n.).
X Direct een condoom aanbrengen terwijl mijn lul nog geen eens op volle sterkte was.

Kortom het was echt drie keer he-le-maal niks ?!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan