Bianca, Floortje en nog een 4 tal andere Nederlandse dames in les Hortentias te Diest maken vele fake afspraken per dag.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

coco flanel

Wandelaar
54
28/12/21
29
Een 6 tal dames van Nederland bezoeken enkele dagen per week het hotel Les Hortentias te Bekkevoort. Deze dames maken zich dagelijks schuldig aan oneerlijke, fake afspraken. Ze boeken namelijk alle afspraken dubbel en zelfs drie dubbel om geen lege uren te hebben in hun planning .Ze houden totaal geen rekening met namen of nummers . Maandag stond ik er voor de derde keer op rij voor niets. had afgesproken via sms met Bianca om 13 uur. Afspreken verloopt moeizaam en je moet je vaak aanpassen aan de uren die zij voorstellen. Eens aangekomen op de parking 5 berichten gestuurd zonder antwoord , ook telefoon werd niet opgenomen en na 20 min wachten dan toch het berichtje van kom maar naar de deur dan doe ik wel open . Maar net toen ik wilde uitstappen was er nog een heer die mij voor was (dus ook berichtje had gekregen ) en hij werd wel binnen gelaten en ik niet. Even later vertrok er ook nog een derde auto op de parking met een boze chauffeur die net als ik voor niets was gekomen .Zij doen dit elke dag opnieuw! ik heb het ook aan Red Lights gemeld waar zij adverteren.
 
Dit zijn de dames van de Freya in Hulst. Ik heb gezien dat Nicole daar deze week ook adverteerde. De betreffende dames hebben dit ook al eens gedaan in Sint Gillis Waas bij de vorige lockdown. Moest je wachten op de parking van Stekene naast de autostrade. Als ze een bericht stuurden mocht je komen. Zelfde klachten toen!
 
Vandeweek weer dezelfde taferelen, verschillende auto's op hetzelfde moment voor één dvp...
Die oudjes van Hulst nemen hopen dubbele/triple afspraken aan zo blijkt om maar lekker bandwerk te kunnen voorzien.
En dan maar de vraag of de meisjes het weten en/of boeit...
Destijds vonden er sommigen van bij Freya het wel belangrijk wat er over hen op Hookers werd gezet.
Dus daarom dit topic toch wat in leven houden.

Zie je de meisjes van Freya adverteren voor 'Diest' (dit keer ook Melanie er bij) dan weet je hoe laat het is... wees er dan ook maar zeker van dat die mannen van Hulst afspraken blijven maken en dat jouw afspraak een soort loterij wordt... Dus als je langer dan 20minuten moet rijden tot daar, mijden die handel zou ik zeggen...

Melden aan RL dat ze fake adverteren! (advertenties blijven altijd maar zeer beperkt staan, dus ze linken zal niet lukken)
 
Mij ook overkomen in de vorige lockdown, ook een van de meiden van Freya en was hetzelfde pand. Was er op tijd maar kon geen deurbel vinden en dame reageerde niet meer op mijn berichten, na een paar minuten kwam bericht " je bent nu te laat "
Was duidelijk ook dubbel boeking. Ver van weg blijven!
 
Ik heb dit ook meegemaakt zowel met die Nicole als laatst ook met die nieuwe die Melanie. Heb het ook een keer met die Bianca gehad. Vreselijke meiden want het kost me wel een uur heen en een uur terug rijden voor niets!
 
@Melano al 3x kon je weer omdraaien... waarom zou je nog ooit iets boeken bij een van deze dames? Ik heb ze gelijk geschrapt als optie, is het enige wat wij kunnen doen als klant zijnde, eenvoudigweg nooit meer naar toe gaan, als we dat allemaal doen lost het probleem zichzelf op.
 
Net advertentie gezien van een nieuwe dame " Emily " welke aangemoedigd is door haar vriendin Nicole.
Ziet er echt fantastisch uit, vraag me af waar ze deze meiden vandaan halen.
Toch durf ik het niet aan om een uur te rijden om haar te zien.
 
Ja klopt de dames zitten in Diest en in Boom en Freya alles onder dezelfde noemer van freya hulst.
Afspraken maken ze zoveel als ze kunnen liefst 3 klanten per uur en afranselen maar.
Daarbij iedere keer maar weer van die ...verhalen om er onderuit te komen echt walgelijk.
Ook heb je een afspraak en komt er 5 minuten voor de afgesproken tijd iemand binnen gaat deze gewoon voor er is maar een ding waar het om gaat zoveel mogelijk afspraken en zo snel mogelijk de deur weer uit.
Daarbij staat in de advertentie geen vluggertjes hoor hiermee bedoelen ze waarschijnlijk alleen maar VLUGGERTJES.
Dan wat er achter de balie zit let wel die veroorzaken al deze shit en doen net of ze van niks weten.
Zo okk de afspraken worden door hun gemaakt en NIET door de dames zelf en dan ook nog reageren met smiley's en x hoe ziek kan je zijn.
 
Ja klopt de dames zitten in Diest en in Boom en Freya alles onder dezelfde noemer van freya hulst.
Afspraken maken ze zoveel als ze kunnen liefst 3 klanten per uur en afranselen maar.
Daarbij iedere keer maar weer van die ...verhalen om er onderuit te komen echt walgelijk.
Ook heb je een afspraak en komt er 5 minuten voor de afgesproken tijd iemand binnen gaat deze gewoon voor er is maar een ding waar het om gaat zoveel mogelijk afspraken en zo snel mogelijk de deur weer uit.
Daarbij staat in de advertentie geen vluggertjes hoor hiermee bedoelen ze waarschijnlijk alleen maar VLUGGERTJES.
Dan wat er achter de balie zit let wel die veroorzaken al deze shit en doen net of ze van niks weten.
Zo okk de afspraken worden door hun gemaakt en NIET door de dames zelf en dan ook nog reageren met smiley's en x hoe ziek kan je zijn.
Hun bijnaam is "oude meubelen."
 
Is het nou echt zo waardeloos bij Freya Hulst tegenwoordig? Ik ben namelijk weer van plan heen te gaan.
Heel mijn leven ben ik maar 1 keer geweest. Omdat waar ik woon, vanuit de randstad is echt een pokke eind rijden.
Enige keer dat ik daar was, was denk ik half jaar voor de covid. Afspraak doorgebeld en ik kon netjes bij de dame terecht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan