Recensie Bianca, Gent 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewolf

Vaste klant
220
23/12/21
267
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bianca-super-gfe-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na een teleurstellende wandeling aan de ramen. Besloten om vlug eens te kijken of erbij prive niets tussen zat dat mij aantrok. Zo bij deze dame uitgekomen.
Ontvangt in een mooi appartement op een propere kamer. Veel parkeer plaats in de beurt. Locatie zal bij sommige wel gekent zijn als ze het adres krijgen.

Bij aankomst viel meteen op dat de foto's al enkele jaren oud waren. Ofzelfs niet van haar kunnen zijn. Maar ze was zeker geen onaantrekkelijke verschijning.
Het uitkleden verliep met wat plagen en voelen aan elkaar . Toen enkel met zoenen, voor tongzoenen hield ze de lippen toe.
Tijdens het voorspel was het pijpen met veel handwerk bij. Likken liet ze dan wel gewillig toe. Het intieme deel viel goed mee en was zelfs wat geil. Verschillende standjes en toen was tongzoenen ineens geen probleem meer.

Was zeker niet mijn slechste ervaring bij een dame, maar niet voor herhaling vatbaar.
 
Eerlijk gezegd ik heb er mijn twijfels over. Ze kunnen van haar zijn maar dan wel van eemd aantal jaren geleden. Op foto's staan geen tattoo en die had ze wel. En littekens van een borstbewerking, maar voelden wel natuurlijk aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan