Recensie Bianca/Gigi/Melissa/Bibi/Mila/Lilian, Maastricht (voorheen Sittard) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.051
02/07/21
2.138
15
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nancy-247_8420670
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gebeld en moest appen. Doe ik niet dus stuur maar SMS. Niks meer gehoord.
Later nog eens ? gestuurd en word teruggebeld met ander nummer want ze kon niet sms-en.
Daarna nog 2 x gebeld om te vragen of het doorging en wat ik precies wilde. Niet zo heel discreet.
Deze dame opgehaald in Maastricht. Rijden naar rustig plekje, maar mij beetje te publiek.
Onderweg was ze de zakdoekjes al aan het klaarleggen.
Vanweg slecht weer in de auto. Dat vind ik dus geen succes qua bewegingsmogelijkheid.
Begint met PZ, maar DT heb ik niet echt gevoeld. Na tijdje het verzoek om klaar te komen, want...
Aleh, beetje geholpen en moest waarschuwen als het zover was dat ze het ook in haar mond kreeg.
Meteen buiten uitspugen, afpoetsen en klaar.
Naar haar zeggen eerste afspraak alleen cardate om kat uit de boom te kijken en bij klik daarna weliicht thuisontvangst.
Voor wat ze biedt, te duur.
 
Geen foto gestuurd; gewoon gegokt en beetje verloren, maar meer door het slechte weer dan haar. Ze spreekt tenminste nederlands en dat valt dan weer mee.
Erg skinny type.
Bij terugrijden was ze een man aan het bellen of die tijd had. Meteen haar geld spenderen?

PS ad nu met foto.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nancy-247_8420670
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ai ai ai....

Zonde van je geld. Ben er begin van de week geweest voor priveontvangst met de intentie deepthroat zonder en neuken. Dit veranderde heel snel in alleen maar in DT zonder. Ziet er niet echt hygiënisch uit, dame is NIET mooi, sexy, of aantrekkelijk, hsd vette haren, rare outfit, vieze tanden heel skinny tot uitgehongerd aan toe en ook heel goed te merken dat ze verslaafd is. Dus mn grote vriend in kutje proppen maar van de ban gehaald. Vertrouwde niet meer echt.

Anyways, na 4 trappen lopen kwam ik boven bij d'r appartement. Zoals gewoonlijk bij k.nl en sj.nl weer iemand die niet alle opties doet die ze bied over de app. Heb ik het nu over DT. Als je toch kiest om er voor te gaan kan je net zo goed gewoon pijpen kiezen want er zit geen verschil in en gaat toch niet diep.

Werd nop kleine bnk gezet, handoek neerghelegd en zakdoekjes kwamen te voorschijn. Moest muisstil zijn, een zware adem of hijg van mij was al te veel en vroeg ze me weer op te letten geluid. Keek beetje rond en ga er van uit dat haar kind in kamer ernaast lag.

Op zich wel opgeruimd en "netjes" maar aan zichzelf doet ze heeeeeul weinig. Je kan echt zien dat ze erg aan de drugs heeft gezeten, en tijdens date ook gewoon high was. Begon ze met allemaal rare trekjes en bewegingen. vooruit leunen, achter leunen, voeten over elkaar op elkaar, stotteren.


EN idd wat @Wallie64 aangeeft. meteen bellen met haar dealer om langs te komen. 0 interesse om me geil te maken. Was soort van "Thank you, come again" verhaaltje. Mond klaar komen en uit raam spugen hahaha

Tja, eigenlijk weet je het al van te voren maar toch hoop je dat het "deze" keer wel goed is, maar goed, ben voor 100ste+ keer weer genaaid in dat opzicht. Betalen voor services die gewoon niet goed worden uitgevoerd. Gelukkig was het maar 10 euro meer, het gaat mij om de principe.

Conclusie: DT doet ze en kan ze niet, hadden sloppy afgesproken, lukte ook niet. Bij vragen of ze beetje op me lul kon spugen kwam er een heel klein wit kleddertje opgedroogde spuug uit dr mond want haar bek was zo droog als een kurk... Dus niet meer om gevraagd ook.

Ze is wel flexible met tijd. houd zich aan afsraak over algemeen. Maar nogmaals DT kan ze niet. Ik ben ook niet mega geschapen dus zo moeilijk is het niet. Wel posietief, begint niet te zeiken als je dr hoofd beetje vast pakt en begint te sturen. Dame spreekt wel Nederlands, op zich is wel aardig .
 

Bijlagen

  • crazy-dance.gif
    crazy-dance.gif
    348,1 KB · Weergaven: 91
Het is ook een beetje te verwachten in een advertentie zonder foto of foto van haarzelf, en de rest is ook niet overtuigend, en voor de prijs hoef je ook niet te gaan.
Maar goed wie niet waagt blijft maagd hoop dat er nu toch wat heren gewaarschuwd zijn...
 
die heeft inderdaad al een paar nummers gebruikt.
Ik moest voor de deur parkeren (kon ze eerst van boven kijken) en kwam ze naar beneden.

Nu al een tijdje actie BJZ € 50. Betere prijs voor geboden dienst.
 
Laatst bewerkt:
ook leuk , Gekeurd worden.maar altijd beter dan bij het station staan wachten voor niets. is ze verder wel de moeite om nog eens te proberen een afspraak te maken , van wat ik zo lees is ze wel waar ik van hou gewoon even snel gepijpt worden in de auto en verder geen gedoe
 
ook leuk , Gekeurd worden.maar altijd beter dan bij het station staan wachten voor niets. is ze verder wel de moeite om nog eens te proberen een afspraak te maken , van wat ik zo lees is ze wel waar ik van hou gewoon even snel gepijpt worden in de auto en verder geen gedoe

Dat gaat prima, maar verwacht geen schoonheid. Ook erg dun en super zenuwachtig.
 
Dat gaat prima, maar verwacht geen schoonheid. Ook erg dun en super zenuwachtig.
En dan voor dat geld enkel een blowjob in de auto terwijl het internet op Kinky en RL volstaat met een stuk knappere en jongere privé en club dames met foto's die wel een goede indicatie geven.
En een vluggertje gemiddeld tussen de 60 en 75 euro is met pijpen en sex erbij.
Gewoon 20 minuten en dan meestal ook nog full service en geen raamservice.
Ik vraag me dan echt af waarom kiezen voor deze dame, maar goed nogmaals ieder zijn smaak en eigen zaak...
 
Terug
Bovenaan Onderaan