Recensie Bianca (Roe), Den Haag, Geleenstraat 23 k1 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4962075-bianca
Totale kosten (in euro)
100
Bianca is echt kneiterlekker. Pure sexbom. Supermooi gezicht en prachtige ogen. Mooi lichaam ook, met perfecte borsten en volle billen. Nu een aantal keer bezocht. Pijpen kan ze echt als de beste en de keer er op gaf ze me een prostaatmassage erbij. Verder loopt ze al een tijdje mee, is redelijk zakelijk, ontdooit wel een beetje na de daad maar daar blijft het wel bij. Zoenen was helaas geen optie

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4962075-bianca
Totale kosten (in euro)
200
Onlangs weer bij Bianca geweest. Geslaagde sessie, maar toch gemengde gevoelens.

In de eerste plaats is Bianca een fantastische meid, met een nog fantastischer lichaam. Ze heeft een kamer met jacuzzi dus had al een tijdje in mn hoofd daar gebruik van te maken. Mijn eerdere ervaring met Stella in de jacuzzi was top, dus keek er naar uit om een keer met Bianca in bad te gaan.

In de kamer aangegeven dat ik voor een uur wilde boeken en te beginnen in de jacuzzi. Dat was goed. Ze nam de 200 euro in ontvangst, ging even weg, maar toen ze terugkwam was het opeens te koud (?) Om de jacuzzi te gebruiken. Erg jammer. Op zich niet erg als ze het niet wil, maar zeg dat dan gewoon eerlijk voordat je akkoord gaat en het geld in ontvangst neemt. De ervaring leert niet in discussie te gaan. Niet goed voor de vibe en je wint er niets mee. Andere opties zoals pijpen deed ze niet en klaarkomen over haar borsten kostte extra. Vond 200 euro wel even genoeg.

Pluspunt was wel het spel. Ze geniet ervan om te fisten en de manier hoe ze je aankijkt maakt veel goed. Ze had een strak leren topje aan wat blijkbaar moeilijk uitging, maar toen ik dat vroeg twijfelde ze geen moment en toverde ze met een lach op haar gezicht die enorme tieten tevoorschijn. Toch een betere ervaring dan bij Carina die voor hetzelfde geld haar bh aanhield.

Al met al een leuke sessie gehad. Wat wel opvalt is dat ze bijna geen attributen heeft. Waar bij andere kinkydames de muur volhangt met verschillende soorten strapons en dildos heeft ze er maar een of twee. Ze kan je dus niet uitdagen om groter te nemen. Ik denk dat ze vooral teert op fisten. Na afloop kwam ze nog even naast me liggen voor smalltalk.
En om het uur vol te krijgen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan