Voormalig lid 22779
Newbie
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Zondag in de vroege avond in Gent gaan wandelen alvorens naar de Feesten te gaan. Vond het aanbod redelijk teleurstellend. Er liep ondanks de regen wel een beetje volk, maar denk niet dat er zo veel dames bezet waren, aangezien ik wel even rondgespeurd heb en bijna nergens klanten zag buitenwandelen, noch nieuwe dames verschijnen.
Omdat ik toch iets moest doen, uiteindelijk bij Bianca binnengestapt voor een vluggertje. Denk dat ze in Unique (2L) ofwel La Seduction (6R) zat. Op de exacte locatie ben ik vergeten te letten.
Ze is een Roemeense, niet onvriendelijke dame. Pijpen was ok, intiem sloeg wat tegen. Wou ook niet on top zitten. In missionaris wel kunnen doen waarvoor ik gekomen was.
Herhalingsgevaar is er niet. Was aan het twijfelen tussen 2 of 3 sterren en geef er toch drie vanwege haar redelijk dikke borsten.
Omdat ik toch iets moest doen, uiteindelijk bij Bianca binnengestapt voor een vluggertje. Denk dat ze in Unique (2L) ofwel La Seduction (6R) zat. Op de exacte locatie ben ik vergeten te letten.
Ze is een Roemeense, niet onvriendelijke dame. Pijpen was ok, intiem sloeg wat tegen. Wou ook niet on top zitten. In missionaris wel kunnen doen waarvoor ik gekomen was.
Herhalingsgevaar is er niet. Was aan het twijfelen tussen 2 of 3 sterren en geef er toch drie vanwege haar redelijk dikke borsten.