WHEM Bianca (Scarlet), Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.352
30/06/21
3.438
43
Iemand bekend met deze dame, Bianca (in haar profiel staat Scarlet 🤔)?

 
"Expert in beginners", staat dat niet vaak in advertenties van transen?
Het lijkt me dat ze de advertentie (tekst) van een iemand anders heeft overgenomen. Het filmpje is wel oud, dus nieuw lijkt ze niet te zijn.
 
Ik bekijk nooit advertenties van "transen", maar ook al heeft ze op sommige foto's wellicht mannelijke trekjes, lijkt mij toch 100% vrouw vanaf haar geboorte... Filmpje is idd oud nu je het zegt, fotos dus ook. Anyway...toch best nieuwsgierig
 
Ik denk ook niet dat het een trans is, maar ik denk dat de tekst ooit voor een trans is gebruikt. Het gebeurt nogal vaak dat de naam in de titel afwijkt van de tekst, het is slordig, maar niet iets om van op te kijken.
 
Whatsapp contact was prima, kreeg ook nog een selfie van haar, duidelijk in Amsterdam...
Helaas had ik haar advertentie niet goed gelezen, ze doet géén pzc. Gelukkig was ze daar eerlijk en duidelijk over. Voor mij geen afspraak zonder pzc, dus kan geen ervaring delen verder.

Overigens zag ik net pas, dat er al een topic over haar is (althans, zelfde advertentie nummer):

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan