Recensie Bianca, Zaventem 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ayrton

Stamgast
Forumpionier
353
09/07/21
204
65
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bianca-896
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Is een klein en fijn oost Europees vrouwtje.
Vind ze jonger uitziend in het echt.
Mooie fake borstjes met een koppel mooie tepels.
Mooi appartementje.
Service was goed zonder meer.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bianca-896
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had deze dame al een jaar op het oog, nu eindelijk mee afgesproken. Dame ontving me in een klein hotel kamerke met een 1 persoonsbed in Zaventem. Het is de dame van de advertentie en daar is alles mee gezegd. Weinig initiatief van hare kant, weinig zeggen. Is van Roemenië en spreekt Engels, ma niet super goed. Ze had ook een litteken op haar buik, dus heeft al een keizersnede achter de rug. Na betaling wou ze er onmiddellijk aan beginnen, ma heb toch gevraagd om 1st samen te douchen, kwestie van hygiëne. Na een beetje strelen begon ze me te pijpen, welk wel oké was maar veel te kort, na 2 a 3 min wou ze al over gaan naar seks, ik dan maar gezegd, eerst beffen. Na het beffen aan de seks begonnen, welke van haar kant maar flauw was, geen gevoel niks, na 2 standjes vroeg ze al of ik ging klaar komen, want we hadden ni veel tijd ze. Uiteindelijk met haar vanboven in haar poesje gespoten. 25 min totaal en stond terug buiten.
Geen herhalingsgevaar. Spijtig had meer verwacht van haar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bianca-new-105.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dit wordt allicht een rare review, omdat ik er zelf nog niet 100% uit ben wat ik nu zelf van deze ontmoeting vond...
Even starten bij het begin: normaal spreek ik quasi alleen af in het Antwerpse. Maar ik stuitte enkele maanden geleden heel toevallig op de advertentie van deze Bianca, en haar snoetje deed me meteen smelten. Even doorgeklikt, en gezien ik op de eerder skinny dames val, leek ze me wel leuk om eens met af te spreken. Helaas verdwijnt haar advertentie om de haverklap, en het was er destijds niet van gekomen: tegen dat ik een tijdstip had dat ik me even vrij kon maken, was haar advertentie niet meer online.
Gelukkig verscheen ze een goeie twee weken geleden opnieuw, en net op het goede moment: ik had komende woensdag wat tijd (en was dus actief aan het kijken wie ik deze keer eens zou kunnen bezoeken), dus deze keer liet ik er dan ook geen gras over groeien: ik stuurde een berichtje en kreeg dezelfde dag nog antwoord. Top!

Woensdag zelf dan: Bianca ontvangt dus in Zaventem in een groot appartementsblok (al kunnen het ook best studentenkoten zijn, ook gezien de nogal kleine - maar gelukkig wel moderne en propere ruimte, inclusief 1persoonsbed...) en bij aankomst dien je haar nog een berichtje te sturen en dan komt ze je beneden ophalen.
Het is wel degelijk het meisje van de foto's, maar ze ziet er in het echt nog jonger uit, en buiten de borstvergroting ziet ze er ook héél onschuldig uit. Eerder een braaf studentje dat op feestjes verlegen aan de zijkant blijft staan.
Eenmaal op de kamer: financiele geregeld. Voor 50€ meer kan ook anaal, maar dat prikkelt me niet, dus niet op ingegaan. Mezelf even opgefrist in de douche (ik had in de voormiddag al wat gewerkt), Bianca had zich ondertussen al tot op haar slipje uitgekleed. Ze ziet er enorm goed uit, vond ik zelf, al had ik haar wslk nog leuker gevonden vóór haar boobjob: ze zijn best mooi (met inderdaad een mooi setje tepels), maar ze passen niet helemaal bij haar lichaamsvorm.
Soit, op bed gaan liggen. Even een kusje gegeven, maar het was duidelijk dat ze hier geen fan van was, het was bijna een kusje vanop afstand, dus tongzoenen zat er niet in. Jammer!
Voorspel: even begonnen met me te laten pijpen. Ook hier bleef alles afstandelijk. Een beetje rukken, zachtjes pijpen, nog wat rukken, waarbij ze dan ook vooral haar vingertoppen gebruikt, ik kan me niet herinneren dat ze ook maar 1 keer mijn jongeheer volledig heeft vastgepakt. T was niet rampzalig, al was het vooral het zicht van haar mondje rond mijn jongeheer dat me meer deed dan het eigenlijke pijpen zelf.
Mijn beurt dan maar: heel lekker, fris jong poesje, een plezier om te beffen. (Ze heeft inderdaad wel een litteken op haar buik zoals in de recensie hierboven al wordt aangehaald, maar voor zover ik weet is een litteken van een keizersnede altijd horizontaal terwijl zij een verticaal litteken heeft.) K heb er dan ook mijn werk van gemaakt, ondanks dat ze ook hier in het begin niet enorm van leek te genieten. In de meeste gevallen geef ik het dan vrij snel op en ga ik dan maar snel over naar penetratie, maar bij haar heb ik toch even doorgezet en ben ik bezig gebleven en na een tijdje leek ze dan toch wat te ontdooien en er zelfs van te genieten, en misschien was er zelfs een orgasme (ze begon aan mijn haar te trekken, ademhaling ging wat sneller, benen werden tegen mijn oren gedrukt,... maar natuurlijk kan het ook allemaal show geweest zijn om er subtiel een einde aan te maken...). Maar wat mij betrof begon het wat leuker te worden en kon het dus ook nog een best leuke date worden, ware het niet dat ze vrijwel meteen na het beffen een vochtig doekje bovenhaalde en zichzelf uitvoerig proper maakte... 'k had het gevoel dat al mijn harde werk gewoon werd weggegooid. Vervolgens haalde ze dan ook een bus glijmiddel boven om de penetratie wat makkelijker te laten verlopen. Zonde!
Sex zelf dan was ook vrij rustig, weinig initiatief van haar zijde, en ik heb het zelf helemaal niet lang volgehouden: combinatie van opwinding vanwege iemand nieuw die er dan ook nog eens (in mijn ogen althans) enorm lekker uitziet, opwinding door het lekkere beffen, maar vooral omdat ze nog lekker strak is. Klaargekomen op haar buikje, waarna ze vrijwel meteen de douche in verdween (smetvrees?).
Op dat moment waren ongeveer 40 minuten gepasseerd. Sommigen zullen je dan al proberen buiten te werken, maar zij bood nog een massage aan. Gezien ik daar zelf niet van kan genieten, heb ik aangeboden om haar de massage te geven en dat kon ze blijkbaar wel apprecieren. Mij gaf het de kans om mijn ogen nog wat extra de kost te geven en dit keer wat te genieten van het zicht van haar kontje 😇. Na de massage zelf ook snel nog even in de douche gesprongen en afscheid genomen.

Zelfs als ik het hier nu zo uittik blijver er enorm gemengde gevoelens: de seks en alles errond was maar zo-zo, van een GFE kan er ook al niet gesproken worden, tijdens onze hele date zijn er misschien 5 zinnen uitgewisseld.... en toch... sluit ik niet uit dat ik haar nog eens ga bezoeken. Misschien in de hoop dat ze een tweede keer al wat meer ontspannen is en zichzelf wat meer kan laten gaan. Als dat niet het geval zou zijn, dan heb ik in het slechtste geval nog eens slechte seks, maar dan wel met iemand wiens lichaam me bij wijze van spreken natte dromen geeft.

Twijfels.
 
Had deze dame al een jaar op het oog, nu eindelijk mee afgesproken. Dame ontving me in een klein hotel kamerke met een 1 persoonsbed in Zaventem. Het is de dame van de advertentie en daar is alles mee gezegd. Weinig initiatief van hare kant, weinig zeggen. Is van Roemenië en spreekt Engels, ma niet super goed. Ze had ook een litteken op haar buik, dus heeft al een keizersnede achter de rug. Na betaling wou ze er onmiddellijk aan beginnen, ma heb toch gevraagd om 1st samen te douchen, kwestie van hygiëne. Na een beetje strelen begon ze me te pijpen, welk wel oké was maar veel te kort, na 2 a 3 min wou ze al over gaan naar seks, ik dan maar gezegd, eerst beffen. Na het beffen aan de seks begonnen, welke van haar kant maar flauw was, geen gevoel niks, na 2 standjes vroeg ze al of ik ging klaar komen, want we hadden ni veel tijd ze. Uiteindelijk met haar vanboven in haar poesje gespoten. 25 min totaal en stond terug buiten.
Geen herhalingsgevaar. Spijtig had meer verwacht van haar.
was het zonder cd?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bianca-1461/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben het eens met alles wat hier gezegd werd en TOCH heb ik het wel ervaren als een leuke date.

Eerst en vooral : ze is echt knapper in het echt dan op haar foto's. Ze heeft een nogal "onschuldige" vibe, beetje verlegen, maar wel vriendelijk. Ik had op basis van deze reviews en haar foto's een beetje schrik dat het een icequeen ging zijn en dat was niet zo. Het is zeker geen GFE, maar ze is wel vriendelijk, en knap.

In haar SMS zei ze dat ze tongzoende, maar kussen was duidelijk iets dat ze liever niet deed. Ik vermoed dat zij ook niet degene is die de SMS'en verstuurd.

Pijpen was zonder, maar inderdaad niet lang. Hoefde ook niet, want ik stond echt geil en ik had zo al kunnen klaarkomen. Wel een geil zicht om haar te zien pijpen.

Ik mocht het standje kiezen en ik koos voor missionary. Terwijl ik haar neukte was ze in het bezig met haar handen proper te maken met een vochtig doekje. Dus ja, beetje desinteresse. Daarna kreunde ze wel wat mee.

Ik stond door omstandigheden al 4 dagen scherp. Daarnaast is ze gewoon echt enorm knap, heeft een prachtig lichaam met heel mooie borsten en tepels ... en ik kwam in het eerste standje al klaar. Dat overkomt me zelden (klinkt als een excuus, maar ik ben anoniem hier, so what do I care, het is echt zo). Ze "heeft" gewoon iets ...

Zoals een andere wandelaar al zei, het is echt moeilijk om de ervaring te omschrijving. Ondanks al die negatieve dingen, was het voor mij toch één van de beste afspraakjes die ik al gehad heb. Ook uitzonderlijk dat een DVP zoveel knapper en aantrekkelijker is in het echt dan in haar foto's. Na de seks kwam ze ook wat meer los (en ikzelf ook) en ik denk dat bij de tweede keer de dingen nog vlotter kunnen gaan. :) Ik ga zeker nog terug. :)
 
@Mark07 ben zelf 2 keer geweest maar ze blijft helaas koel en afstandelijk. Maar ze is inderdaad wel knap (de nieuwe foto's in haar advertentie doen haar geen recht aan, de vorige foto's in te korte jeansbroek en met een topje waren veel mooier en benaderden meer de realiteit.
 
Ik ben het eens met alles wat hier gezegd werd en TOCH heb ik het wel ervaren als een leuke date.

Eerst en vooral : ze is echt knapper in het echt dan op haar foto's. Ze heeft een nogal "onschuldige" vibe, beetje verlegen, maar wel vriendelijk. Ik had op basis van deze reviews en haar foto's een beetje schrik dat het een icequeen ging zijn en dat was niet zo. Het is zeker geen GFE, maar ze is wel vriendelijk, en knap.

In haar SMS zei ze dat ze tongzoende, maar kussen was duidelijk iets dat ze liever niet deed. Ik vermoed dat zij ook niet degene is die de SMS'en verstuurd.

Pijpen was zonder, maar inderdaad niet lang. Hoefde ook niet, want ik stond echt geil en ik had zo al kunnen klaarkomen. Wel een geil zicht om haar te zien pijpen.

Ik mocht het standje kiezen en ik koos voor missionary. Terwijl ik haar neukte was ze in het bezig met haar handen proper te maken met een vochtig doekje. Dus ja, beetje desinteresse. Daarna kreunde ze wel wat mee.

Ik stond door omstandigheden al 4 dagen scherp. Daarnaast is ze gewoon echt enorm knap, heeft een prachtig lichaam met heel mooie borsten en tepels ... en ik kwam in het eerste standje al klaar. Dat overkomt me zelden (klinkt als een excuus, maar ik ben anoniem hier, so what do I care, het is echt zo). Ze "heeft" gewoon iets ...

Zoals een andere wandelaar al zei, het is echt moeilijk om de ervaring te omschrijving. Ondanks al die negatieve dingen, was het voor mij toch één van de beste afspraakjes die ik al gehad heb. Ook uitzonderlijk dat een DVP zoveel knapper en aantrekkelijker is in het echt dan in haar foto's. Na de seks kwam ze ook wat meer los (en ikzelf ook) en ik denk dat bij de tweede keer de dingen nog vlotter kunnen gaan. :) Ik ga zeker nog terug. :)
Ben je ook bare gegaan
?
 
@Mark07 ben zelf 2 keer geweest maar ze blijft helaas koel en afstandelijk. Maar ze is inderdaad wel knap (de nieuwe foto's in haar advertentie doen haar geen recht aan, de vorige foto's in te korte jeansbroek en met een topje waren veel mooier en benaderden meer de realiteit.
Misschien ligt mijn "bar" wat laag gewoon. Ik heb al 5 keren met een DVP afgesproken en het was telkens super koel en afstandelijk. Ik ben dat komen te verwachten gewoon. Dus met dat in het achterhoofd was dit best wel een aangename ervaring. Ze glimlachte tenminste. Ik heb er gehad die zelfs dat niet konden opbrengen. En ik heb een beetje overgewicht (1m74, 85kg), maar ik douche mezelf altijd voor het bezoek, poets mijn tanden, mondwater, ik kom binnen met een grote smile, geef een complimentje, ...

En inderdaad, de foto's doen haar geen eer aan, dat heb ik haar ook gezegd. Het lijkt wel een heel ander model. Je herkent haar er wel in, maar dan 7 jaren ouder.
Ben je ook bare gegaan
?
Nee, ik vond het zelfs al onvoorzichtig van me dat ik haar zonder condoom heb laten pijpen. Bare neuken zou ik sowieso nooit doen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bianca-1461/
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bijnaam
De heuveltjes van Bianca

Ligging
Zaventem

Contact & Communicatie
Zonder veel moeite via WA contact kunnen maken voor een afspraak.
Haar responstijd is zeer snel.

Bianca
Hello baby,
1h 150e
30 min 100e
include sex, blowjob without condom, massage and tongue kissing.


Na wat navragen.

Bianca
Sex without condom is extra 50e


Op geen enkel moment een vertaal app moeten gebruiken.
Haar niveau van Engels was net voldoende.

Ontvangstlocatie
Appartementsblok
Best wel een aparte inkomhal. Het paneel van de belknoppen hadden iets weg van een onderdeel van het spaceship uit Star Trek.
Ow ja, de tegels aan de inkomdeur kunnen best glad zijn bij nat weer. Was er bijna gevallen.

Parking vinden is daar wel flink zoeken of je moet geluk hebben. Er is parkeerplaats aan weerszijden.
Wel opletten het is een straat met maximum 30km/u en er staat een LiDar flitspaal.

Het bezoek zelf
Mijn honger was nog niet gestild van een vorig bezoekje aan een dame in A'pen. Hup, richting Zaventem.
Parking gevonden, draaien ze ineens de sluizen open. Het regent oude wijven. Nou ja.
Op tijd aangekomen in de inkomhal. Even en bericht sturen naar Bianca, valt mijn smartphone toch uit zeker. Platte batterij. Godver...
Alsof de goden ermee gemoeid waren.
Terug door de regen naar de wagen. Smartphone terug aan de praat.
Uiteraard een resem berichten van Bianca.
Ik vertel mijn situatie, ze was niet echt happy.

Bon, uiteindelijk op het appartement aangekomen.
Bij binnenkomen werd ik begroet door een poes (Britse Korthaar?). Lief beestje.

Bianca was gekleed in een normaal alledaagse jurkje dat je in de zomer zou dragen. Ze ziet er in het echt beter uit.
Gaf zowat een indruk van een onschuldige vibe.

Dan meteen naar de ontvangstkamer dat cosy is ingericht.
Tweepersoonsbed met fluffy dekentje erover. Een mobiele airco cenraal voor het bed en een teddybeer in de hoek dat je aanstaarde.

Bianca is weinig van zeggen.
Ik leg mijn spullen en kleren op een (Ikea?) tafeltje.

Dankzij de vorige reviews hierboven heb ik rekening gehouden wat ik kon verwachten.
Nog voor ik de centen overhandigde, heb ik Bianca kort duidelijk gemaakt wat mijn verwachtingen waren van deze afspraak. Het is aan haar waar ze de lijn trekt.
Nadien de centen gegeven.

Bianca
Okay Baby. Wait here, I'll be back.

Kindness:
Sure, I won't go anywhere in my birthday suit.


Toch maar even die teddybeer omgedraaid. Ik hou niet zo van pottekijkers.
Ze komt terug en haar jurkje gaat uit. Haar borsten zijn wel eyecatchers. Mooie vorm, hier ben ik meteen mee beginnen spelen (sabbelen, likken, zuigen en zachtjes kneden).
Ik trok haar staand dichter tegen mij, ze begon mij overal te strelen.
Nadien plaatsgenomen op bed.
Bianca kruipt tegen mij aan en begint zachtjes mijn lichaam van kop tot teen kusjes te geven.
Kleine Kindness wist hoe laat het was.

Bianca nam vochtige doekjes om mijn penis af te kuisen.
Ze begint te pijpen zonder condoom met haar ogen dicht.
Niet slecht, ook niet wow. Een normale BJ, met soms een deepthroat poging. Haar eventjes laten doen.

Bianca
What do you want to do next?


Ik kwam maar voor 30min. dus beffen overgeslagen en direct naar penetratie.

Gestart met missio.
Heerlijk poesje om te voelen rondom je penis.
Ze keek mij recht in de ogen en streelde mijn sleutelbenen, borstkas en heupen. Lichtjes kreunen op de stoten en af een toe een vluchtige kus op de (gesloten) lippen.
Bianca gaf toch wat weerwerk.
Ik voelde het al opkomen. Wat wil je met zo'n vagina.

Haar even omgedraaid naar doggy.
Was wel even wringen om erin te geraken.
Malse billen om tegen te stoten.
Hier voelde ik het nog sneller opkomen.

Kleine Kindness eruit genomen en staand naast het bed gaan staan voor een BJ en HJ. Wat niet echt makkelijk was want er is rondom het bed een bedrand (dat als opstapje dient?).
Dit deed ze wel goed. Dan eens met de mond en tong. Erna met de hand.
De ballen werden ook niet vergeten.
Ze is tijdens de HJ wel zuinig met het glijmiddel. Ik gaf aan om wat meer druppels erop te smeren, maar "not to much". Ik heb net geen schaafwonden op mijn eikel.

Ik wou op haar borsten klaarkomen maar werd zo geil dat ik haar terug doggy nam.
Even kijken op mijn smartphone voor een time check, 5min. over.
Doorgestoten naar een hoogtepunt.

Net voor het klaarkomen, mezelf naast haar neergelegd.
Bianca trekt mij verder af tot een orgasme.
Wat ik wel kan appreciëren, ze bleef trekken tot de laatste druppels eruit waren. Wat zeg ik, hierna stimuleerde ze nog verder. Je kent het wel 'too sensitive' gevoel van je eikel. Een glimlach van oor tot oor komt tevoorschijn op haar gezicht.

Ze laat mij alleen achter om mezelf af te kuisen.

Dit was wel een awkward moment. Ze is geen spraakwaterval.
Als ik een conversatie initieerde reageerde ze met conversation killers.
Ach ja, daar komen we ook niet voor.

Kus op de mond en buitengelaten.

Conclusie
Het is de dame van de foto's, in real life nog beter. Een jong uiterlijk is haar beste troef.
Bianca is zeer timide in de omgang. Maar komt hierdoor onschuldig over.
Ze is lief en luisterde naar mijn voorstellen.
Overall geen slechte afspraak, jammer dat ze niet spontaner is.
Ik vermoed wel dat mijn toelichting van mijn verwachtingen tov Bianca iets of wat geholpen heeft.
Bij het buitengaan voelde ik mij niet bestolen voor hetgeen ik in de plaats kreeg. Verhouding prijs tov kwaliteit/service is net voldoende voor 30min.

Voor de fijnproevers.
Als je er naar vraagt steekt ze het niet onder stoelen of banken, voor 50 euro extra kun je ze zonder condoom neuken.
Choose Wisely.

Pluspunten
- Dame van de foto's met een jong uiterlijk
- Zacht lichaam, je mag overal aankomen
- Taalniveau is voldoende / geen Google Translate moeten gebruiken
- Vriendelijk karakter
- Luistert naar je voorstellen qua handelingen
- Strakheid vagina: gemiddeld

Minpunten
- Geen spraakwaterval / zegt amper iets
- Soms afstandelijk
- Geen muziekje om de stilde te doorbreken
- Er zijn medebewoners die je kunt horen door de muren
- Kussen met gesloten lippen
- Geen GFE

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness



Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan