Bibi, Sisi en Nadia Korat 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij Nadia krijg je waarvoor je betaalt. Niets meer en niets minder en dat deelde ze mij bij aanvang ook meteen mee. Haar strikte opstelling en emotionele distantie maakte dat ik een standaard massage kreeg die niet specifiek op mij was afgestemd. De sfeer voelde daardoor dan ook koel en afstandelijk aan. Op dit forum zijn recensies over Nadia te vinden. Bij Nadia bleef het bij die ene keer doordat ik daarna met Sisi kennis maakte. Sisi was bij mij van begin af aan belangstellend, hartelijk en innig. Je moet er wel op letten dat ze in de ontspannen en informele sfeer haar massage niet laat versloffen. Maar als je haar motiveert om inzet te tonen dan laat ze je merken over goede massagetechnieken te beschikken. Ze merkt aan je waar de gevoelige plekjes te vinden zijn. Op deze plekjes richt zij dan de aandacht door deze intensief en met gevoel te masseren en te kneden. Sisi gaf me een massage die op mij was afgestemd. Sisi heb ik dan ook vaker bezocht, ook doordat zij een warme, prettige en intieme sfeer wist te creëren. Met Bibi heb ik geen ervaring.
 
Bij Nadia krijg je waarvoor je betaalt. Niets meer en niets minder en dat deelde ze mij bij aanvang ook meteen mee. Haar strikte opstelling en emotionele distantie maakte dat ik een standaard massage kreeg die niet specifiek op mij was afgestemd. De sfeer voelde daardoor dan ook koel en afstandelijk aan. Op dit forum zijn recensies over Nadia te vinden. Bij Nadia bleef het bij die ene keer doordat ik daarna met Sisi kennis maakte. Sisi was bij mij van begin af aan belangstellend, hartelijk en innig. Je moet er wel op letten dat ze in de ontspannen en informele sfeer haar massage niet laat versloffen. Maar als je haar motiveert om inzet te tonen dan laat ze je merken over goede massagetechnieken te beschikken. Ze merkt aan je waar de gevoelige plekjes te vinden zijn. Op deze plekjes richt zij dan de aandacht door deze intensief en met gevoel te masseren en te kneden. Sisi gaf me een massage die op mij was afgestemd. Sisi heb ik dan ook vaker bezocht, ook doordat zij een warme, prettige en intieme sfeer wist te creëren. Met Bibi heb ik geen ervaring.
Sisi heeft toch ook lekkere grote borsten toch. Mag je daar nog aanzitten !!!!
 
Iemand ook al wel eens bij Katty geweest die daar wat over kwijt wil? Ze is de enige zonder foto op hun website en heeft ook nog nergens recensies, dus ik was wel nieuwsgierig…
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik wilde afgelopen donderdagavond afspraak maken met sisi maar helaas ze was er niet, toen gevraagd naar soda , was er ook niet. Ik zei wie is er dan wel. Didi.....
Ok Didi dan maar voor (eerst ff proberen) 30 minuten en idd afgesproken, deur open en daar stond ze. Klein jong ding, goed figuur.
Betaald en gaan douchen
Op bed op m'n buik en daar kwam ze. Goed figuur en mooie borsten.
Ze ging achterkant masseren en ging plagend elke keer langs en tussen m'n billen langs m'n pik, was wel uitdagend lekker.
Na de benen gedaan te hebben, geen ze met haar borsten over m'n rug.
En toen mocht ik omdraaien en deed ze olie op m'n pik en begon die te masseren.
Ik dacht ff proberen of ze ook wilde neuken , en ja hoor ,ze vroeg 60 euro en maar gedaan.
Hup condoom er om en pijpen (ze zei pfff wat dik is die) paste maar net.
En daarna ging ze voorzichtig op me zitten en mocht ik lekker haar borsten masseren heerlijk.
2e standje m'n favo , lekker doggy en hup vol dat condoompje.
Al met al , lekkere dame , al moet ik wel zeggen dat ik soda lekkerder vond maar ja die was er niet en als je dan al je zinnen er op gezet hebt, neem je maar een ander.
Terwijl op kinky stond dat die dames aanwezig waren ook Nadia. Maar helaas.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan