Bielefeld, Eros Center, Eckendorfer Straße 29

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
Rondom hemelvaart ga ik altijd wat dagen op pad om dingen te doen en dit keer was ik in omgeving Bielefeld.
Na het avondeten in een authentieke duitse gaststube dacht ik opeens dat ik op zo'n 10km van Eroscenter Bielefeld was waar ik voor het laatst 2010 geweest ben. De kastelein vroeg nog of ik een 2e biertje wou, maar bedankt, want had een ander doel.

Eroscenter Bielefeld heeft 45 kamers en ongeveer net zoveel parkeerplaatsen. Toen ik rond 19.00 de oprit opreed stonden er 3 auto's geparkeerd.
2 rondjes gelopen en zo'n 10 dames geteld.
De prijzen zijn hier 20/50, 30/80, 60/150

Op nummer 15 zat een waar blond oostblok playboy model met super siliconen. Was vriendelijk, maar toen ik doorvroeg bleek het meest simpele al bijbetalen. Maar verder gelopen.
Nummer 35 zat een hele gezellige meid. Niet knap, maar zeer spontaan en leuk mee gekletst aan het raam. Maar toch maar verder gelopen.

Uiteindelijk bij Sofia uit roemenie op nummer 45 na binnen gewandeld. Slank, en mooie siliconen verpakt in een leren bh, haar zwarte haar strak na achteren en lange staart. Dit zag er wild uit en had wel zin in een wilde sessie. De extra kledingwens van mij was geen probleem. Eerst staand wat zitten knuffelen alvorens we op bed belanden en daar ze een zeer goede pijpbeurt gaf. Zag ook poppers staan en al tijden niet gebruikt, maar wilde deze avond wild, dus weer eens gesnoven. Uiteindelijk met druipende olie heeft ze het met massage afgemaakt, terwijl ik haar lerensiliconen vast hield.
Na de actie gezellige smalltalk.

Tot slot: Elke kamer heeft een achteruitgang. Daar moet je de kamer verlaten en kom je in een lange gang terecht die na 1 deur leid en als je deze opendoet sta je weer op de parkeerplaats. Op zich wel fijn, als je de ding gedaan hebt hoef je dus niet meer langs de andere ramen te lopen, maar kon je discreet via de achterdeur na je auto.


986659ae751e8fc3b9cbbf0585ee9cf6.png


5368e3f92957d.jpg
 
Weer eens langs eroscenter Bielefeld gereden, omdat ik na een kort verblijf omgeving Detmold er toch zo goed als langsreed.

Was er op zaterdagmiddag rond 16.30. Toch op deze tijd zo'n 10 dames voor de ramen en schat zo'n 8 ramen bezet, omdat de lampjes rondom het gesloten gordijn daar brandde.

Mijn 1e rond zat in kamer 19/20 een mooie lange blondine in witte bikini. 5min later was deze blondine opeens gekleed in een blauwe bikini. Ik val wel op een blonde bikinibabe, dus na een kort gesprekje na binnen.
Het betreft de roemeense Isabella, schat haar rond 27, 1m75 lang en lang blond haar, cup-B en maatje 36. Echt zo'n blondine die je op de stranden van de Costa in spanje verwacht.
Voor het korte nummer gegaan, omdat ik haar niet ken. Wel een beetje laufhaus-sessie, want voorspel was er niet bij. Moest gelijk op bed gaan liggen, ze deed het condoom om en begon meteen met pijpen. Pijpen was redelijk met wat handinzet erbij. Na 5min gevraagd of ze een rustige oliemassage wilde geven en zo wil gaan zitten, dat ik haar goed kan zien. In de handmassage was ze zeer bedreven en je mag haar overal aanraken.
Ik zal haar 4 van de 5 sterren geven, vooral haar looks. Verder standaard snel laufhausnummer en zal hiervoor niet helemaal speciaal van nederland voor na Bielefeld rijden, maar als je zoals mij toch in de buurt van Bielefeld bent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan