Bij welk bedrag wordt het uur meestal afgemaakt.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bij welk bedrag wordt het uur meestal afgemaakt.

• Bij 150 euro per uur

Stemmen: 2 28,6%
  • Bij 200 euro per uur

Stemmen: 3 42,9%
  • Bij 250 euro per uur

Stemmen: 2 28,6%
  • Bij 300 of meer.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    7
Waarom probeer je zo hard een punt te maken dat duurdere dames beter zijn? Je drukt het in zoveel verschillende topics door. Misschien is dat jouw ervaring en dat is prima. Maar ieder persoon is anders, elke klik is anders. Er spelen zoveel factoren mee waarom een date wel of niet geslaagd is. Niet alleen de prijs...
Omdat het vaak zo is bij lagere prijzen minder goede service.

Ik heb nog geen enkele keer mee gemaakt dat tijd stipt is, wat wel zo is is dat het soms iets sneller gedaan is, maar meestal is het later dan de voorziene tijd.

Hangt in mijn ogen af hoe je er zelf ook in stapt, met idee ik moet mijn uur hebben voor mijn geld, dan ben je al compleet verkeerd bezig.

En ja, er zullen Dames zijn die je vroeger eruit willen en krijgen maar is met alles zo, en dan moet je zelf maar op je strepen staan.

Omdat het vaak zo is bij lagere prijzen minder goede service.
Sinds wanneer ben je bekeerd, Rimon? Dit is een 180 graden draai ten opzichte van je eerdere standpunt.

Voorheen liep je altijd overal te roepen dat mannen veel te veel betalen voor dvp's; dat dvp's schandalig hoge prijzen vragen; dat mannen die hoge prijzen betalen voor dvp's sukkels zijn die door de dvp's uitgelachen worden om hun naïviteit. En nu zeg je het compleet tegenovergestelde.

Waar komt die extreme, abrupte ommezwaai opeens vandaan? Toch geen pooier geworden van een dure dvp, hè...?

Het heeft zeker niks met de prijs te maken , maar wel wat voor dame je treft ,n dame die begrijpt waar je voor komt ( sex aandacht en een leuk gesprekje de klik ) als je zelf al respect toont en schoon en vriendelijk bent , dan kan een dame van 150€ net zulke goede service geven en niet op de klok letten als een dame van 250-350€ .

Sinds wanneer ben je bekeerd, Rimon? Dit is een 180 graden draai ten opzichte van je eerdere standpunt.

Voorheen liep je altijd overal te roepen dat mannen veel te veel betalen voor dvp's; dat dvp's schandalig hoge prijzen vragen; dat mannen die hoge prijzen betalen voor dvp's sukkels zijn die door de dvp's uitgelachen worden om hun naïviteit. En nu zeg je het compleet tegenovergestelde.

Waar komt die extreme, abrupte ommezwaai opeens vandaan? Toch geen pooier geworden van een dure dvp, hè...?
Ik volg die prijzendiscussies niet zo intensief , maar volgens mij verandert Rimon inderdaad nogal eens compleet van mening.

Het is allemaal ook niet zwart/wit.

Wat is beter, dame maakt het uur af, maar qua service is het een '7'tje'.

Of dame die je de sterren laat zien, maar na drie kwartier is het klaar en je babbelt fijn nog wat na.

Ik weet wel wat ik kies.

Terug
Bovenaan Onderaan