Recensie Blanca, House of Dreams Amersfoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 27014

Vaste klant
118
30/06/23
229
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5335213-blanca
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week voor het eerst sinds 2 maanden weer aan de wandel gegaan. Helaas bleken al mijn vaste dames bezet of onbereikbaar. Sommigen hadden een werkpauze die mijn wandelpauze in lengte aardig benaderde...

Dus ging ik naar mijn favoriete privéhuis. Ook hier een zeer beperkt aanbod op deze dag. De enige beschikbare dame was de Spaanse Blanca.

Ik vat het kort samen. De seks was prima, vooral het pijpwerk. Maar Blanca was nogal afstandelijk. Tongzoenen was een beetje worstelen buiten de mond, een gesprek kwam nauwelijks op gang. Dat bepaalt voor mij wel voor een groot deel het succes van de date. Daarom 3 sterren: voldoende, maar geen herhalingsgevaar voor mij. Voor wie goede seks alleen voldoende is kan ik Blanca aanbevelen. Zoek je ook gezelligheid, dan is zij niet de aangewezen dame.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zwart haar, lichaam ziet er wat minder fraai uit als de foto's doen vermoeden https://www.privehuishod.nl/blanca/
Ze kwam nogal zakelijk over
BJ goed - volop variatie en gevoel
On-top average - ze raakte al gauw verveeld of vermoeid, flat doggy was wel lekker
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan