Recensie Blanka, Haus nr 5, Nordhorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
http://hausnummer5.de/Aktuell/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week nog even naar Haus nr 5 geweest. Aangezien NRW al 2G+ beleid voert is Haus nr 2b al geen optie meer. Nedersaksen zal wel snel volgen dus was dit waarschijnlijk mijn laatste bezoekje voor de komende tijd. Bij binnenkomst moest ik een QR code scannen, die mij door verwees naar een pagina waar ik mijn contactgegevens in moest vullen. Eigenlijk hetzelfde als het gebruikelijke papiertje, maar dan online.

Had me voorgenomen op een date met Anita. Maar kon haar niet te pakken krijgen. Volgens de theke was ze de hele dag volgeboekt. Dan maar met een andere nieuwkomer, het werd Blanka. Een Spaanse waarvan de foto's me wel bevielen. Je kon bij de foto's duidelijk afleiden dat er oude en nieuwe foto's door elkaar stonden. Ook stond er bij haar beschrijving 30+, de meeste regulars in Haus nr 5 weten dan wel dat de desbetreffende dame richting de 40, al dan niet ouder is. Ook bij haar was dit het geval, ik schat haar toch echt wel begin 40. Ze zat niet meer zo strak in haar vel, en je zal al wat rimpeltjes. Ik wist dat dit zo zou zijn, ik stoor me er niet aan. Ik heb daarbij ook gewoon een goede date gehad. Niet fenomenaal, maar ook niet slecht. Gewoon een goede voldoende. De dame wist precies wat ze deed, en dit kon ik goed merken. Zoals vele meiden op dit moment zou ze eigenlijk deze week in Dresden werken, maar door de lockdown in Sachsen is ze last minute in Nedersaksen beland.

Na de date liepen we terug, en wie zat in de fabriekshal achter het huis? Anita met nog twee dames gezellig te borrelen met een drankje en een aangestoken kaarsje. Toch raar dat ze de hele dag bezet was, en hier zo kan zitten. Misschien had ze wat tijd over tussendoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan