Blijven 'hangen' bij dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.055
09/07/21
1.300
13
Toen ik in mijn begin twintiger jaren aan de wandel was en bij dames maximaal een half uur boekte mocht ik, zowel vooraf als achteraf, vaak blijven hangen. Dan deden we nog een drankje en/of een sigaretje achteraf en kletsten we wat. Dit gebeurde bij zowel vaste als niet vaste dvp's. In sommige gevallen bleef ik zelfs ook slapen, soms nog met een gratis wipbeurt en soms niet, al was dat niet de intentie. Het was gewoon 'gezellig'.

Ik moet daarbij ook wel zeggen dat ik vaak laat in de avonden/begin nachten bezoeken deed en ik toen nog in de regio Rotterdam bezoeken deed.

Tegenwoordig - zo'n 11-12 jaar later is dit, in regio Amsterdam helemaal niet voorgekomen. Sterker nog, je boekt voor een half uur en na 20 minuten kun je al weg als je klaar bent.

Ook lijken dames het niet waarderen als je een drankje wil meenemen (vermoed uit zelfbescherming). Zal ook wellicht te maken hebben met bookers die er soms tussen zitten en de tijd strak bewaken.

Ik weet ook wel dat je betaalt voor de tijd en dat het daarna 'klaar' is maar dat stukje van het wandelen vroegah mis ik eigenlijk wel. Het is in mijn beleving allemaal zakelijker en afstandelijker geworden. Het is natuurlijk ook persoonsgebonden of dames dat leuk vinden of niet en als twintiger zal ik misschien een andere uitstraling hebben gehad dan nu als dertiger maar ik mis het wel.

Herkennen jullie dit ook? Kunnen jullie wel soms nog ongevraagd 'hangen'?
 
Laatst bewerkt:
Ik herken dit ook, vlug,vlug,vlug,vlug allemaal, een enkeling heeft soms geen haast maar de meesten wel, toevallig had ik een van mijn laatste bezoekjes wel weer wat mazel. een uur betaald, en net op het uur gaat de telefoon , ik denk de planner, en er wordt wat in het Portugees of Spaans geouwehoerd , en met wat stem verheffing , en ik hoor het woord cliënte, nog vallen en de telefoon wordt afgedrukt en uitgezet ,en met een weggooi gebaar op tafel gegooid en ben nog zeker 1,5 gebleven
Is volgens mij wel een uitzondering te noemen.
 
Ja, ook herkenbaar voor mij. Toen ik 30 jaar geleden begon in de bekende raambuurten, was het veel gemoedelijker en gezelliger.
Ik had toen een paar vaste dames die ik vaak bezocht en waarbij ik meer dan een gewone klant was. Ik ging toen soms ook samen met vrienden naar de rosse buurten. Nu is het inderdaad veel zakelijker en afstandelijker geworden. Raambuurten vind ik niet meer gezellig en bij privebezoeken is.het vaak betalen, je ding doen en daarna wegwezen.
 
Ik ben begonnen te wandelen denk ik na dat punt, ik was eigenlijk gewend om gewoon weg te gaan na de beurt. Zo gebeurde het dat ik bij eentje waarmee ik een klik had vroeg klaarkwam, en ik dacht een tweede ronde zit er niet in. Ze wilde wat koffie gaan drinken en ik dacht (stom stom) zonder mij dus ik kleedde me aan en ging weg. Later nog een teleurgesteld berichtje van haar gekregen waarom ik zo snel weg ging?

Helaas sinds corona niet meer gezien, het was een lieverd.
 
Nou.. denk meer dat het te maken heeft dat er 30 jaar geleden zowat geen ootsblokdames aanwezig waren, die gaan voor het snelle geld en geven geen gratis tijd weg. Dus doet niemand dat meer, zeker als je ook nog een agenda hebt met afspraken achter elkaar..de ruimte is er dus niet
Dan wordt het ook doorgegeven in recensies en verwacht iedereen dat je dat ook bij iedereen doet.

Bij privehuizen etc kan het überhaupt nooit, omdat daar al op de deur wordt geklopt als je 5 minuten uitloopt.

Dus het zijn verschillende factoren waarom dat niet meer gebeurd.
Bij mij persoonlijk gebeurde het wel eens, maar dat is dan met personen die ik al heel wat jaartjes ken 🙂, maar dan wel ergens anders dan in Haarlem 😏
 
geregeld bij RvP blijf ik nog even hangen, even een drankje doen. Meestal komt de dame er ook nog even bij zitten. soms als ook nog wat andere dames er bij zijn is het lekker gezellig. Juist bij dames privé is het snel weer weg.
 
Bij de Antwerpse Andrea die steeds in Villa Tinto te vinden was (Maar blijkbaar uit het straatbeeld verdwenen is) ben ik ook menig keer blijven "plakken" (Hangen) nadien, sigaretje roken, wat babbelen...
 
Is wel eens een keer gebeurt ja..
Maar dat was dan voornamelijk bij Roemeense jonge dames tot heden
Ik versta en spreek dat redelijk, omdat ik er vroeger en tegenwoordig nog mee in aanraking kom/kwam vanwege werk
Dat vinden ze over het algemeen toch wel apart..een Ollander die iets van hun gewoontes kent ook..
Dat schept soms echt een soort band..
Niet dat je een uur langer binnen bent, maar de sfeer slaat wel gelijk om dan..
Stuk minder afstandelijk..
Vragen ze ook rustig dingen over hier ook.. Wat te doen bij zus, hoe pak je dat aan..
Het is wel nooit op langere sex uitgedraaid, dat dan wel niet..
Maar het kan gebeuren dat je een kwartier nadat je je hielen hebt gelicht, dat de dame nog een appje stuurt, dat ze je graag terug ziet, of dat je een leuke vent bent /was
Niet dat je volgende keer voor niks kan.. Dat dan weer niet..
Maar zo is het wel een stuk leuker ja.. En dat respecteer ik ten zeerste
 
"vroeger" was het wel anders man. 15 jaar geleden had ik echt gewoon "vriendinnen" op de Wallen waar ik de hele dag mee chillde, samen kilos weg snoof, zij aan t werk, ik in de Stoof, Old Sailor of Excalibur beetje gezellig doen en af en toe ff naar die meid om bij te tanken. Als dr shift over was samen in een taxi naar dr huis, wat eten, douchen en verder chillen


Soms loop ik nog weleens over de Wallen en ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 dame daarvoor in is.
 
Tegenwoordig - zo'n 11-12 jaar later is dit, in regio Amsterdam helemaal niet voorgekomen. Sterker nog, je boekt voor een half uur en na 20 minuten kun je al weg als je klaar bent.
Ik bezoek zelf pas sinds 2015 maar merk niet echt verschil met nu en vroeger. Afwerkertjes zijn van alle tijden, maar het aantal Oost-Europese dames blijft volgens mij ook alleen maar toenemen en dat zijn over het algemeen inderdaad de ergste zoals hier eerder al werd aangegeven. Die doen het puur voor het geld zonder passie, maar zijn ook vaak weer snel weg of houden het niet vol omdat ze op deze manier niet aan vaste klanten komen.

Eén verschil wat ik wel merk op het gebied van raamprostitutie: vroeger was 50 euro 20 minuten meer de standaard, heel soms zelfs 50 euro 30 minuten maar nu is het echt gewoon bijna overal 50 euro 15 minuten. Soms hoor ik verhalen over dat het in Duitsland wel nog steeds goedkoop is, maarja dat is me te ver weg.
 
RVP Made bedoel je? Wordt daar altijd redelijk strak naar de voordeur gedirigeerd. Of althans, de dame loopt daar wel altijd naartoe. In de huiskamer gaan zitten vind ik dan ook weer zowat, omdat ie ook gebruikt wordt om voor te stellen.
Ja, maar vraag het altijd wel van te voren. Als je jet niet aangeeft dan is het inderdaad gelijk naar de uitgang. Ook recentelijk een keer niet i.v.m. De sluitingstijd door corona regels .
 
Blijven hangen , komt wel eens voor.
Sindskort date ik met n Gentse dame van een jaar of 35 ( opgedaan via Afspraakjes , ze heeft 1 x geadverteerd) Na wat cardates maar eens op hotel gegaan maar een date met haar is nu al een avondvullend gebeuren. Had haar geholpen toen de bankpas was ingeslikt en als dank zei ze doen we maar gelijk de 4 uur vol bij Trianon.
Vond ik al veel maar goed , alles kost veel tijd bij de dame . Paar uur op de kamer vond ik al meer dan genoeg. Toen ging ze een driekwartier app met haar vriend. Ik zeg laten we r mee stoppen . Nee Nee ze wil nog perse een lange blowjob doen. Zo werd het 1 uur nacht , nog naar de nachtwinkel voor me vrouw en daarna pas half 3 thuis . Veel te laat voor door de week.
Heb misschien 1 uur betaald , wat drankjes de kamer en de nachtwinkel.
 
Toen ik in mijn begin twintiger jaren aan de wandel was en bij dames maximaal een half uur boekte mocht ik, zowel vooraf als achteraf, vaak blijven hangen. Dan deden we nog een drankje en/of een sigaretje achteraf en kletsten we wat. Dit gebeurde bij zowel vaste als niet vaste dvp's. In sommige gevallen bleef ik zelfs ook slapen, soms nog met een gratis wipbeurt en soms niet, al was dat niet de intentie. Het was gewoon 'gezellig'.

Ik moet daarbij ook wel zeggen dat ik vaak laat in de avonden/begin nachten bezoeken deed en ik toen nog in de regio Rotterdam bezoeken deed.

Tegenwoordig - zo'n 11-12 jaar later is dit, in regio Amsterdam helemaal niet voorgekomen. Sterker nog, je boekt voor een half uur en na 20 minuten kun je al weg als je klaar bent.

Ook lijken dames het niet waarderen als je een drankje wil meenemen (vermoed uit zelfbescherming). Zal ook wellicht te maken hebben met bookers die er soms tussen zitten en de tijd strak bewaken.

Ik weet ook wel dat je betaalt voor de tijd en dat het daarna 'klaar' is maar dat stukje van het wandelen vroegah mis ik eigenlijk wel. Het is in mijn beleving allemaal zakelijker en afstandelijker geworden. Het is natuurlijk ook persoonsgebonden of dames dat leuk vinden of niet en als twintiger zal ik misschien een andere uitstraling hebben gehad dan nu als dertiger maar ik mis het wel.

Herkennen jullie dit ook? Kunnen jullie wel soms nog ongevraagd 'hangen'?
Klinkt heel bekend. Toen ik begin mijn twintig wandelde kreeg ook veel extra tijd, privileges enz. Dat is nu ook heel wat minder.
 
Het is mij 1 keer gebeurd bij een Oost Europese dame.
Het was wel na meerdere bezoekjes ervoor.
Ik kreeg toen een bericht of ik haar vriendin kon helpen met kinky credits op de site zetten via safe pay.
Toen de nacht blijven hangen en een gratis wip kunnen maken.
Dame is daarna door een andere wandelaar uit het circuit gehaald.
4 maanden later was ze weer terug.
Toen nog 2 keer langs geweest maar blijven hangen was er toen niet meer bij.

Ik hoorde een tijd terug dat ze een ongeluk had gehad en er niet meer was.
 
Opa verteld.....

Ik ben wel een keer uitgenodigd door 2 dames die even geen werkplaats hadden om in het hotel waar zij zaten een kamer te nemen.
Toen voor een uurtje betaald en de hele nacht los gegaan op ze.
Waren ook 2 dames die bekend zijn en bij een trio elkaar ook niet vergeten.
Is nog steeds een van de beste triootjes die ik met DVPs heb gehad.

Ze waren laatst weer in het land maar die keer was er geen 'gezelligheid' mogelijk.
 
Deze knuffelkont ligt na gedane zaken (en even wat opfrissen) vaak zo heerlijk knus met de dame tegen me aan, dat ik graag zo nog uren in elkaar verstrengeld zou willen blijven liggen.

Rust, stilte, een fijn leeg hoofd, en heerlijk een prachtvrouw tegen me aan, waarbij ik geniet van het ontspannen ademhalen en open en neer gaan daardoor van haar buik. Bliss.

Maar dan gaat na een minuut of tien de wekker of bel en is de rust voorbij. Lijkt me heerlijk om daar wel in te kunnen blijven hangen en de klok even niet tikt. Die staat waarin de wereld voor even perfect is, is voor mij nog waardevoller dan de seks daarvoor, maar alleen te bereiken dankzij diezelfde seks.
 
Deze knuffelkont ligt na gedane zaken (en even wat opfrissen) vaak zo heerlijk knus met de dame tegen me aan, dat ik graag zo nog uren in elkaar verstrengeld zou willen blijven liggen.

Rust, stilte, een fijn leeg hoofd, en heerlijk een prachtvrouw tegen me aan, waarbij ik geniet van het ontspannen ademhalen en open en neer gaan daardoor van haar buik. Bliss.

Maar dan gaat na een minuut of tien de wekker of bel en is de rust voorbij. Lijkt me heerlijk om daar wel in te kunnen blijven hangen en de klok even niet tikt. Die staat waarin de wereld voor even perfect is, is voor mij nog waardevoller dan de seks daarvoor, maar alleen te bereiken dankzij diezelfde seks.

Whahahaha dat is het he; meestal heb ik maar te weinig van dit soort minuten...maar ik zou zo voor 1,5u gaan met beetje zo liggen, maybe soft erotic nog wat aan elkaar zitten, of gewoon knuffelen, strelen, beetje massage maybe...dat zou echt fucking nice zijn, maar ik kan het niet over mijn hart/pik verkrijgen een seks tarief te betalen en dan niet primair te seksen...

Samen blijven liggend, of gewoon idd 'hangen', idd nadat de tijd voorbij is...is toch altijd wel een bijzondere ervaring...inmiddels tijd geleden, maar heb er wel een paar gehad hoor...anyways; atlijd leuk, al is het alleen babbelen; het is gewoon fijn zo te merken dat ze niet alleen voor geld alleen met je in een kamer willen zijn ;)
 
Haha leuk topic! Ik ben eens blijven hangen bij een latina dame waar ik toen wat vaker op bezoek kwam. Zij bood me aan om een drankje mee te doen met haar vriendinnen. 6 tequila shots verder en een hoop cervezas 🍻 was het ineens 3u snachts. De volgende ochtend was ik wel gaar en brak op het werk maar wel een leuke tijd beleefd. Dit is ongeveer een jaar geleden nu en speelde zich af tijdens de avondklok lockdown in Eindhoven.

Dame heette Sharon op kinky en ze ontving samen met Ruby. Ik heb haar advertentie nadien nooit meer gezien, althans nog eventjes in Den Haag/Rotterdam. Ik zou haar graag nog eens willen bezoeken!
 
Deze knuffelkont ligt na gedane zaken (en even wat opfrissen) vaak zo heerlijk knus met de dame tegen me aan, dat ik graag zo nog uren in elkaar verstrengeld zou willen blijven liggen.

Rust, stilte, een fijn leeg hoofd, en heerlijk een prachtvrouw tegen me aan, waarbij ik geniet van het ontspannen ademhalen en open en neer gaan daardoor van haar buik. Bliss.

Maar dan gaat na een minuut of tien de wekker of bel en is de rust voorbij. Lijkt me heerlijk om daar wel in te kunnen blijven hangen en de klok even niet tikt. Die staat waarin de wereld voor even perfect is, is voor mij nog waardevoller dan de seks daarvoor, maar alleen te bereiken dankzij diezelfde seks.
Das een super gevoel als een prachtdame lekker tegen je aan komt liggen. Het GFE gevoel komt dan helemaal in mij naar boven. 🥰
 
Tawanna was vorige eeuw een Hilversums bordeel met Thaise dames. Ik kwam daar regelmatig en toen het 's avonds erg druk was werd ik door FA meegenomen naar haar kamer die buitenom boven het bordeel was.

Ik zou haar laatste klant zijn voor die avond en na een zeer geslaagde vrijpartij opperde ze dat ik maar moest blijven slapen. Zo gezegd, zo gedaan.

Ik woonde en werkte in die tijd in London, maar was om de week een dag in Nederland waarbij ik de avond van te voren invloog. Na deze eerste nacht met Fa werd dit een vaste gewoonte, waarbij de sex steeds beter werd. En alles ging buiten Tawanna om.

Na zo'n 15 bezoekjes stond ik plotseling voor een gesloten deur. Fa was weg, terug naar Thailand volgens de Mamasan. Nooit meer iets gehoord.

Tawanna is nu Tida Thai, massagesalon zonder bordeelvergunning.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan