Block sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wrxflyer

Vaste klant
Forumpionier
112
02/07/21
132
8
"Sorry, you have been blocked.
You are unable to access sexjobs.nl"

Deze melding kreeg ik eergisteren en sindsdien kan ik niet meer op de site komen.
Geadviseerd wordt om de site owner te contacteren, Midhold dus, maar ,hun eigen website geeft dezelfde melding.
Voor zover ik weet heb ik nooit een negatief beeld over die toko ergens neergezet, dus dat lijkt me geen reden voor deze vreemde blokkade.

Iemand anders eenzelfde ervaring?
Of weet hoe ik dit kan oplossen?
 
Op mijn werk hebben ze alle 18+ website en dat soort troep geblokkeerd, ik bedoel niet via het netwerk maar hard in elke laptop zodat je eender waar, bijvoorbeeld aangelogd op je thuisnetwerk geen dat soort website meer kan bezoeken. GirlsReview start gewoon op. Waarom is GirlsReview anders?
 
Op mijn werk hebben ze alle 18+ website en dat soort troep geblokkeerd, ik bedoel niet via het netwerk maar hard in elke laptop zodat je eender waar, bijvoorbeeld aangelogd op je thuisnetwerk geen dat soort website meer kan bezoeken. GirlsReview start gewoon op. Waarom is GirlsReview anders?
url bevat blijkbaar geen termen binnen jullie blocklist
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan