WHEM BLOWBANG met 32jr zaadgeil sletje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het nog vrij bijzonder hoe vrouwen zo graag van sperma houden, overigens vind ik het niet erg want het is zalig om te zien hoe een vrouw mij helemaaal leegzuigt!!!
 
Ik ben er geweest. Als je hierop kickt: GEWELDIG en ze is echt en lekker. Ik heb dit ervaren: Sonja zit op de bank te pijpen als ik binnenkom. Haar vriend regelt alles zodat Sonja alleen maar hoeft te pijpen :). Aardige vent!! Hij zegt nog: leef je uit!
doorgelopen naar Sonja zie ik dat ze twee mannen bedient. Haar bosten onder het zaad. Supergeil! Dus ik met m'n handen naar die heerlijke grote borsten terwijl ze lekker verder pijpt. De mannen komen klaar in haar mond en ze komt daarna bij mij. Met een mond vol zaad!!! Zet ze het op een zuigen en trekken. Ik deed snel mijn kleding uit en ging op de bank zitten. Omdat ze pijpt met een mond vol zaad is het iets minder stevig dan je zou verwachten. En uiteindelijk spoot ik in haar mond waarbij ze even moeite had om alles binnen te houden. Na aankleden zat ze daar nog steeds op de bank (ik was de laatste). Super ervaring!!! Ze belooft niets was ze niet waar maakt!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan