Recensie Blowbang, Utrecht, Jelissa 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals hierboven beschreven besloot een deelnemer te urineren over jelissa terwijl hij beweerde klaar te komen. Zeer bizar en respectloos gedrag wat wij nog nooit eerder hebben meegemaakt. Zonde want de sfeer en opkomst was verder goed. Wij hebben hierdoor helaas besloten geen blowbangs meer te houden in de toekomst. Jammer want we hebben leuke feestjes gehad met veel enthousiaste terugkerende deelnemers. Ik wil een ieder die blowbangs/gangbangs houdt waarschuwen voor deze zeer onaangename persoon, DM me voor meer info. Gr. Randy
Tip: werk met een mailing lijst in plaats van een advertentie. Dan heb je zelf in de hand wie je uitnodigt voor de blowbang. Er zijn meerdere organisatoren van gangbangs en blowbangs die het op deze manier doen. Om op de mailing lijst te komen zal iemand wat moeite moeten doen. En 1 keer niet komen opdagen of ongewenst gedrag betekent verwijdering van de mailing lijst. Kan die persoon ook niet meer deelnemen.
 
Super zeg.
Als het in een weekend is doe ik graag een keer mee.
Tip: werk met een mailing lijst in plaats van een advertentie. Dan heb je zelf in de hand wie je uitnodigt voor de blowbang. Er zijn meerdere organisatoren van gangbangs en blowbangs die het op deze manier doen. Om op de mailing lijst te komen zal iemand wat moeite moeten doen. En 1 keer niet komen opdagen of ongewenst gedrag betekent verwijdering van de mailing lijst. Kan die persoon ook niet meer deelnemen.
Zo doe ik het ook idd.
Daarom zie je ook bijna nooit advertenties van mijn gangbangs verschijnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan