Algemeen Bluevision Maasmechelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er 2 keren geweest en niemand liep naakt rond, wat wel jammer was. Ik zou het niet erg vinden om naakt rond te wandelen, maar ik ga zeker niet als eerste uit de kleren. :) Het zou leuk zijn als er bepaalde dagen wanneer iedereen naakt moet. Het zou wel wat meer actie teweeg brengen denk ik. :)

Bij mij is dat heel afhankelijk van wie er rond loopt.
Als er personen zijn waar ik een minder goed gevoel bij heb, dan hou ik mijn kleren aan. Maar ik merk ook als ik dan naakt ga, en dat kan gerust als enige zijn, dat er dan wel andere volgen ;)

Bij mij is dat heel afhankelijk van wie er rond loopt.
Als er personen zijn waar ik een minder goed gevoel bij heb, dan hou ik mijn kleren aan. Maar ik merk ook als ik dan naakt ga, en dat kan gerust als enige zijn, dat er dan wel andere volgen ;)
Als echte voyeur zeg Ik: ga vooral naakt, het is heerlijk om te zien hoe iemand in zijn/haar naaktheid ook de diepe geilheid uitdrukt. Het maakt de sfeer in een bios meteen een stuk geiler en vrijer. Sommige naaktlopers vinden het kicken als er meer mensen uit de kleren gaan, anderen zijn juist graag de enige naakten tussen geklede bezoekers. Zo ervaren ze hun naaktheid nog nadrukkelijker. Kortom: hoe naakter hoe beter:)

Terug
Bovenaan Onderaan