WHEM Bo, Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deze adverteert met cardate en geeft blowjob. Bij het sturen voor wat info kreeg ik het volgende, 100e voor pijpen met, 110e topless pijpen met, 120 pijpen zonder, en 130 topless pijpen zonder...zonder aanraking dus niet in het broekje tasten enz...
Vragen als waar klaarkomen of cum of slikken of andere vieze vragen, die mannen worden onmiddelijk geblokkeerd zo schreef ze. Kwam nogal onvriendelijk over amai niet!
Bij de vraag als er meer mogelijk is schreef ze,
Voor dat zit redlights vol met ordinaire vrouwen.
Hoe neerbuigend terwijl ze zelf iets ordinair aanbied 😂.
Zeker te mijden zo iemand!!!
 

Bij de vraag als er meer mogelijk is schreef ze,
Voor dat zit redlights vol met ordinaire vrouwen.
Hoe neerbuigend terwijl ze zelf iets ordinair aanbied 😂.
Zeker te mijden zo iemand!!!
Is ze zelf ! :ROFLMAO:
 
Ik heb onlangs een keertje met haar afgesproken. Communicatie ging bij mij wel vlot, was ook vriendelijk. Eenmaal op de afgesproken plekt stapt ze na een 5-tal minuten bij u in de auto. Kort luchtig gesprekje vooraf, bespreken wat je als opties wilt en begint eraan. Blowjob zelf is niet zo speciaal maar wat mag je dan ook verwachten van een snelle pijpbeurt ergens op een openbare parking. Ik had gekozen voor klaarkomen op haar borsten. Uiteindelijk eindigde dit in een halve lading op mijn eigen trui hehe 🙈 maarja, we hebben het gehad, het leven gaat door, ik zou niet nog een keer afspreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan