WHEM Bo Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Clubgaander

Vaste klant
186
10/05/22
342
1

Deze adverteert met cardate en geeft blowjob. Bij het sturen voor wat info kreeg ik het volgende, 100e voor pijpen met, 110e topless pijpen met, 120 pijpen zonder, en 130 topless pijpen zonder...zonder aanraking dus niet in het broekje tasten enz...
Vragen als waar klaarkomen of cum of slikken of andere vieze vragen, die mannen worden onmiddelijk geblokkeerd zo schreef ze. Kwam nogal onvriendelijk over amai niet!
Bij de vraag als er meer mogelijk is schreef ze,
Voor dat zit redlights vol met ordinaire vrouwen.
Hoe neerbuigend terwijl ze zelf iets ordinair aanbied 😂.
Zeker te mijden zo iemand!!!
 
Snap ook niet waarom iemand meer dan 50 euro zou betalen voor een cardate. Voor een paar tientjes meer zit je gewoon warm binnen bij een privéhuis waar je keuze hebt uit dames etc.
Begrijp wel dat mensen Car of outdoor extra geil vinden maar dan dit soort bedragen....
 
Vandaag met haar afgesproken in Hasselt. Ging vlotjes via whatsapp omdat ik van uit de regio ben.

Ik ken haar van het uitgangsleven vroeger. Heb haar Altijd al geil gevonden en des te meer nu ze een cardate doet met pzc ..

Afgesproken aan de cinema Hasselt overdekte parking .

Bij het Parkeren even foto doorsturen waar ik precies geparkeerd was en 5 min later kwam ze aangereden en stapte ze over.

Ze was niet opvallend sexy gekleed. Legging en roze trui maar die trui ging snel uit met daar onder een zwart topje met diepe décolletée en 2 heerlijke kanonnen . Die tetten echt geil :)

Ze wou gewoon beginnen met pijpen waar ik geparkeerd was... niemand let er op zei ze en het is spannend... ze kickt er zelf wel op op die spanning en dat maakt het extra geil! Toch even verderop wat meer afzonderlijk geparkeerd om pottenkijkers te mijden.

Pijpen was lekker.. goed tempo... af e toe even stoppen spuwen oogcontact ballen likken..

Ondertussen met mijn handen in haar broek en tussen haar string .

Klaarkomen in de mond wil ze niet maar ik mocht op haar tetten spuiten zei ze en zodra ik op mijn hoogtepunt kwam naam ze hem kort tegen die lekkere kannonen met nog een laaste keer dat mondje dat haar uiterste best deed tot ik het niet meer hield . Alles over haar borsten gespoten heerlijk !

Persoonlijk voor mij een geile ervaring. Ongeveer een half uur goed en geil gepijpt geweest .
 
Vandaag met haar afgesproken in Hasselt. Ging vlotjes via whatsapp omdat ik van uit de regio ben.

Ik ken haar van het uitgangsleven vroeger. Heb haar Altijd al geil gevonden en des te meer nu ze een cardate doet met pzc ..

Afgesproken aan de cinema Hasselt overdekte parking .

Bij het Parkeren even foto doorsturen waar ik precies geparkeerd was en 5 min later kwam ze aangereden en stapte ze over.

Ze was niet opvallend sexy gekleed. Legging en roze trui maar die trui ging snel uit met daar onder een zwart topje met diepe décolletée en 2 heerlijke kanonnen . Die tetten echt geil :)

Ze wou gewoon beginnen met pijpen waar ik geparkeerd was... niemand let er op zei ze en het is spannend... ze kickt er zelf wel op op die spanning en dat maakt het extra geil! Toch even verderop wat meer afzonderlijk geparkeerd om pottenkijkers te mijden.

Pijpen was lekker.. goed tempo... af e toe even stoppen spuwen oogcontact ballen likken..

Ondertussen met mijn handen in haar broek en tussen haar string .

Klaarkomen in de mond wil ze niet maar ik mocht op haar tetten spuiten zei ze en zodra ik op mijn hoogtepunt kwam naam ze hem kort tegen die lekkere kannonen met nog een laaste keer dat mondje dat haar uiterste best deed tot ik het niet meer hield . Alles over haar borsten gespoten heerlijk !

Persoonlijk voor mij een geile ervaring. Ongeveer een half uur goed en geil gepijpt geweest .
Heb ook 1 x mee afgesproken.
Vond echt geslaagde date ☺️
 
Terug
Bovenaan Onderaan