WHEM Bo Playhouse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren een bezoek gebracht aan playhouse .

Was daar in de buurt en dacht ga eens kijken .
Daar aangekomen mooi pand .
Toen ik binnenkwam vriendelijke oudere dame.
Maar dat was het dan ook .
Ze was bo : denk wel iets ouder dan 40

En type West-Vlaamse boerin. Geen aantrekkelijke dame ,wie je in sexy kledij ontvang.

Andere dames waren er niet …….
Dus voor niks daar langsgeweest en centjes in de zak gehouden .

Als ik vandaag tijd heb passeer ik eens in de RIO Grobbendonk. Wel eens intresse om daar te sfeer op te snuiven……
 
Ooit was ik ook eens bij Bo, ze ontving sexy gekleed en was heel vriendelijk. In de kamer In de kamer showde ze het bed met handboeien en voetboeien en vroeg als mij dat interesseerde. Niet dus, dan maar gewoon op bed. Ze begon met een lichte massage van de rug en benen. Daarna draaien en tongzoenen, althans ze liet het puntje van haar tong voelen. Voor de rest kan ik heel kort zijn. Ze gaat héél vlug tussen uw benen zitten voor een penis massage. Doet ze heel goed en verstandig, want je kan haar op geen enkel ogenblik aanraken. Ze blijft ver weg tussen uw benen zitten. Naar het einde toe kruipt ze op u om een condoom aan te doen, en komt ze op u. Helaas een droge kut, zodat hij er niet gemakkelijk in kan. Eigenlijk was bij mij de goesting al over en heb het haar manueel laten afwerken. Nooit meer dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan