WHEM Bo, Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee iemand beweert dat de advertentie het doet , ik klik hem aan en hij doet het niet en dat meld ik alleen maar ff .
Dat is het probleem ook. Je begrijpt het echt niet. Waarom bemoeien in discussies van vrouwen waar je toch geen belangstelling voor hebt.? Ik ga mij toch ook niet mengen in een forum op bijvoorbeeld.l een Mercedes site als ik een BMW wil? Je bemoeid je met elk forum @GeileWillem22.
Waarom bemoeien e ook nog eens de adverties willen bekijken van vriuwen waar je geen interesse in hebt? Dan moet je wel erg triest en eenzaam leven hebbe lijkt me.

Hou daar eens mee op. Ga je nu eens bezig houden met alleen vrouwen waar je interesse in hebt en misschien belangrijker die je ook nog eens geneukt hebt.. Zo moeilijk is het toch niet? Je bent zo lanzanergand de tante Mona van het forum waarbij niemand je serieus neemt en jij het zelf niet door hebt Het enige wat je doet is forum vulling met info waar niemand ook maar iets aan heeft.

Wel leuk dat je met al die die zinloze kreten de titel stamgast hebt bereikt PROFICIAT

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan