Recensie Body Language Beverwijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martijn

Newbie
16
03/11/21
8
1
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Fijne massagesalon met gratis parkeren voor de deur.
Twee keer geweest.

Eerste keer door een zeer bedreven oudere dame gemasseerd. Echt fijn. Helaas haar naam niet meegekregen. Nam alle tijd voor zowel een echt goede massage, als een zeer bedreven, subtiel en opbouwend en opwindend happy end.

De tweede keer door Jenny. Mocht je er komen en haar treffen: vraag om een ander. Totaal ongeïnteresseerd, slechte massage, zeuren dat ik koude voeten had en afraffelen binnen 20 minuten. Douchen kan, maar wel na 10 minuten wachten, naakt, slap en bijna koud op een matras, todat mevrouw zelf lekker heeft gedoucht.
Ik ga zeker terug, maar bel vooraf op om te check of Jenny niet werkt.
 
Vaker geweest, nog altijd met positieve ervaring. Dames zijn van verschillende leeftijden, de namen vergeet ik elke keer...
Helaas wat lastig communiceren, de meeste dames verstaan nauwelijks Nederlands of Engels doch verstaan hun "vak" goed.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben hier eerder geweest en laatst eind 2021.
Er was geen keuze, dus ik nam een half uurtje met een niet echt aantrekkelijke dame. Een halfuur is natuurlijk ook geen tijd voor een massage. De massage was wel ok hoor, maar tijdens het aftrekken duwde ze een vinger in mijn kont. Nu heb ik daar helemaal geen bezwaar tegen, integendeel zelfs. Zij had alleen lange nagels en dat was geen succes kan ik je garanderen.

Vandaag wilde ik het opnieuw een kans geven. Daar aangekomen stond er toch een prachtige jonge meid! Ik was meteen verliefd, wow wat een plaatje. Die neem ik! De keuze was snel bepaald dus en had hoge verwachtingen. Er spookt dan ook allerlei dingen door je hoofd. Zou ze meer bieden? Wat als ze als surprise even een hapje van de marsupilami neemt? 😂
Even snel douchen en liggen maar. De massage begin matig en werd gekgenoeg steeds beroerder. Dit had niets te maken met een Thaise massage en begon zelfs te vervelen. Ze maakte continue dezelfde bewegingen op dezelfde plek. Het was niet ontspannend, maar irritant. Teasen was er nauwelijks bij en dat was echt jammer. Eenmaal omgedraaid gaf ze een body massage. Nu is ze wel schitterend hoor van uiterlijk en haar borsten zijn ook prachtig. Dat rondje draaien ermee over mijn borst dat ging hem verder niet worden. Het erotische gedeelte waarbij ze speelt met haar lichaam, langs de erogene zones gaat om opwinding te creëeren, ontbrak in alle verte. Die was nog verder weg dat de bereidheid van het kabinet om de corona maatregelen te beëindigen.
Ze nam een sprongetje en belande tussen mijn benen. Tantra zei je? Dit was een ongecontroleerde ruk beurt om je zo snel mogelijk klaar te laten komen. Nu ben ik best gevoelig. Als je het spelenderwijs met teasen doet en zachte aanrakingen met subtiele bewegingen die erotisch zijn, dan loop ik bij wijze van spreken al leeg 🤣
Ik gaf nog hints en aanwijzingen hoe tantra hoort, maar dit had net zoveel effect als tegen een bejaarde lullen zonder zijn gehoorapparaat in. Gezien ik niet echt opgewonden werd hiervan, was ze zich een breuk aan het trekken, die arm gaat vast op het ijs vanavond.
Uiteindelijk gebeurde het wel, maar de manier waarop het dan weer abrupt afgebroken werd (langzaam afbouwen dames) en de grove manier hoe het werd schoongemaakt met 3 bomen aan papieren tissues...
Ik kreeg nog een saaie massage van benen en armen en toen was het tijd.
Voor mezelf heb ik maar besloten dat ik hier niet meer heen ga. Dit was teleurstelling nummer 3. De dame was overigens Yenni als ik het goed heb geschreven.
 
Ik heb Jenny een jaar of 2 geleden bezocht daar in Beverwijk.
Wij hadden eigenlijk wel een leuke klik, gezellig kletsen tijdens de massage enz.
De massage zelf stelde erg weinig voor, beetje wrijven en zeer eentonig.
Had haar ook nog even lekker geneukt, lekker strak meisje en ze vond het zelf ook wel lekker geloof ik.
Uiteindelijk had ze mij nog lekker afgetrokken nog, was best ok!
Ik was totaal €140 kwijt meen ik mij te herinneren.

Daarvoor heb ik Rose vaak bezocht op dat adres.
Lekker lichaam met redelijk grote natuurlijke borsten.
Ook een paar keer sex mee gehad tegen meerprijs!
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Diverse malen geweest en nooit echt tevreden. Call me stupid, maar probeerde het nogmaals.
Dit was echt definitief de laatste keer.
Massage was klaar na 40 minuten en ik had niet eens zin om er tegenin te gaan. Het is goed zo. Beetje geaai en ongepassioneerde trekbeurt. Tegenvaller.
 
ik sta voor de deur in Beverwijk bij Body lanquage iemand een aanrader voor een goeie Thaise b2b massage ?
Ja, omdraaien en richting den haag rijden maar gezien het tijdstip ben ik veeeel te laat met mijn aanrader :LOL:

Alle gekheid op een stokje, ik ben heel benieuwd hoe het was Dunnie. Ik woon redelijk in de buurt van beverwijk dus als je een goede ervaring hebt gehad, laat het vooral hier weten!
 
Ja, omdraaien en richting den haag rijden maar gezien het tijdstip ben ik veeeel te laat met mijn aanrader :LOL:

Alle gekheid op een stokje, ik ben heel benieuwd hoe het was Dunnie. Ik woon redelijk in de buurt van beverwijk dus als je een goede ervaring hebt gehad, laat het vooral hier weten!
het was heerlijk ben weer in nieuw staat uurtje heerlijk ontspannen
 
Hallo allen. Ik ben hier totaal nieuw in en heb nog 0 ervaring in het bezoeken van een dame of massage salon.

Ik kom uit de omgeving alkmaar vandaan. En wil graag eens een massage salon willen bezoeken waar meer mogelijk is dan een massage

Nu lees ik verschillende recencies over body language in beverwijk en zou hier toch binnenkort een kijkje willen gaan nemen , aangezien ik ook niet zou weten of er nog andere locaties in de regio alkmaar zijn waar dit mogelijk is.

Werken hier meerdere meiden waar je uit kan kiezen ? Of is er maar 1 dame aanwezig die je toegewezen krijgt?

En wat ben je gemiddeld kwijt voor een b2b massage met HP.. en is er ook meer mogelijk dan alleen handmatig hoogtepunt? En wat betaal je daar dan extra voor ?
 
Hoi Groentje, ik ben daar meerdere keren geweest.
Ik belde altijd vantevoren even op om een bepaalde tijd te reserveren.
Meestal zijn er wat meerdere oudere Thaise dames aanwezig.
Deze kunnen wel goed masseren en aftrekken maar ik heb liever wat jongere meiden.
In mijn gevallen was er altijd mogelijkheid om dit vantevoren aan te geven en dan werd daar rekening mee gehouden indien dat mogelijk was..
€80 voor een uurtje masseren met body to body en handmatig hoogtepunt.

Er werkte voorheen een leuke Thaise dame van midden 30.
Leuke natuurlijke d cup met een vrij slank lijf, Roos werd ze genoemd.
Ze werkt er niet meer geloof ik.
Daar heb ik het meerdere keren heel fijn mee gehad 😉
 
Hoi dirtycurt , dankjewel voor je snelle reactie .

Is er naast aftrekken ook meer mogelijk ? Intiem/pijpen etc ? Of alleen aftrekken. Heb je anders nog tips voor een salon (midden noord holland) waar wat jongere dames lopen ?
 
Ik heb het idee dat als je echt een goede professionele massage wil, je beter naar een niet erotische salon kan gaan (overigens ook dan geen garanties)

Dat gezegd hebbende, kom ik ook wel eens bij deze club langs.. afgelopen week liep ik een mij onbekende masseuse tegen het lijf.... wat een openbaring...

Standaardtarief voor standaardmassage, (hier kom je wmb niet voor een niet-erotische versie) maar deze dame begint geen standaard wrijfsessie, maar laat haar knieen kennis maken met jou spieren.. heerlijk om die zo los te krijgen. Deze dame was (bij mij iig) niet van het halve werk. Nadat de achterkant met knie, voet en hand goed is losgemaakt brgint het teasen. Ik lig nog steeds op mn buik en de dame begint de grootste spieren van het mannelijke lichaam te verkennen... (dat zijn dus de bilspieren) teasend komt ze steeds dichter bij de heerlijke plekjes tussenin... dan vraagt ze of ze verder mag gaan tegen een kleine vergoeding.. geen probleem... dit was de eerste massage die eindigde in een complete fisting..... daarna heeft ze mijn kuiten nog op professionele wijze losgemaakt (zat knoop in..)

Al met al een.prettige ervaring...
 
Ik heb het idee dat als je echt een goede professionele massage wil, je beter naar een niet erotische salon kan gaan (overigens ook dan geen garanties)

Dat gezegd hebbende, kom ik ook wel eens bij deze club langs.. afgelopen week liep ik een mij onbekende masseuse tegen het lijf.... wat een openbaring...

Standaardtarief voor standaardmassage, (hier kom je wmb niet voor een niet-erotische versie) maar deze dame begint geen standaard wrijfsessie, maar laat haar knieen kennis maken met jou spieren.. heerlijk om die zo los te krijgen. Deze dame was (bij mij iig) niet van het halve werk. Nadat de achterkant met knie, voet en hand goed is losgemaakt brgint het teasen. Ik lig nog steeds op mn buik en de dame begint de grootste spieren van het mannelijke lichaam te verkennen... (dat zijn dus de bilspieren) teasend komt ze steeds dichter bij de heerlijke plekjes tussenin... dan vraagt ze of ze verder mag gaan tegen een kleine vergoeding.. geen probleem... dit was de eerste massage die eindigde in een complete fisting..... daarna heeft ze mijn kuiten nog op professionele wijze losgemaakt (zat knoop in..)

Al met al een.prettige ervaring...
Weet je toevallig ook nog de naam van de masseuse?

En hoe oud is ze ongeveer? Mijn ervaring is namelijk dat hier eigenlijk alleen maar 50+ers werken.
 
Weet je toevallig ook nog de naam van de masseuse?

En hoe oud is ze ongeveer? Mijn ervaring is namelijk dat hier eigenlijk alleen maar 50+ers werken.
Ja de naam weet ik, maar die hou ik voor me, weet namelijk niet of dit bij haar standaardopties zijn of meer een heat of the moment dingetje...

De dames zijn daar vaak wat ouder, maar leeftijd schatten bij een azaitische/ thaise dame waag ik me niet aan.. ziet ze er leuk uit, ziet ze er leuk uit... geen id of ze in de 30, 40 of 50 is, gaat mij toch meer om de dienstverlening
 
Hoi dirtycurt , dankjewel voor je snelle reactie .

Is er naast aftrekken ook meer mogelijk ? Intiem/pijpen etc ? Of alleen aftrekken. Heb je anders nog tips voor een salon (midden noord holland) waar wat jongere dames lopen ?
Hier ook een paar keer geweest en eigenlijk altijd goed bevallen. Dames zijn inderdaad wat ouder, maar ervaring komt met de jaren zeg maar. Naast de massage met handjob (€80/60 min.) is er ook meer mogelijk, neuken/pijpen mc (€150/60 min.) De dames zijn niet opdringerig als je niet wilt. Na mijn mening één van de betere salons in omgeving van Haarlem.
 
Een paar weken geleden hier naar toe gegaan. Ik had keuze uit ongeveer 4 dames en koos een leuke dame. Dit bleek Roos te zijn. Ze is al iets ouder, maar dat zijn ze daar allemaal, maar met een geweldig figuur. Ze masseert heerlijk en doet een lekkere body to body. Omdat ik alleen erotische massage wil, ging ik niet in op het aanbod voor wat meer. Dat was ook geen enkel probleem. Ze spreekt ook goed nederlands en is erg aardig. Ik begreep dat ze nooit op dinsdag werkt. Maar ik ga er wel weer eens naar toe
 
Een paar weken geleden hier naar toe gegaan. Ik had keuze uit ongeveer 4 dames en koos een leuke dame. Dit bleek Roos te zijn. Ze is al iets ouder, maar dat zijn ze daar allemaal, maar met een geweldig figuur. Ze masseert heerlijk en doet een lekkere body to body. Omdat ik alleen erotische massage wil, ging ik niet in op het aanbod voor wat meer. Dat was ook geen enkel probleem. Ze spreekt ook goed nederlands en is erg aardig. Ik begreep dat ze nooit op dinsdag werkt. Maar ik ga er wel weer eens naar toe
Welk aanbod deed zij jou? En tegen welke prijs? Mogen we dat weten?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan