Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij BL altijd met cd. Dat zou overigens altijd en overal de standaard moeten zijn.Wat zijn de extra's dan wat ze aanbieden ??
Massage met intiem is voor mij de ultieme droom en dan het liefst zonder cd
Als je bereid bent om je portemonnee heel flink te trekken dan is er vast wel een keer een dame die overstag gaatWat zijn de extra's dan wat ze aanbieden ??
Massage met intiem is voor mij de ultieme droom en dan het liefst zonder cd
En welke is dat als ik vragen mag?Ik hou het wel bij de massage salon bij mij in de buurt voor 50, erg goed.
Mijn glazen bol is vanmiddag stuk gevallen. Welke is het en als je het niet wil zeggen hoef je niet te reageren.Ergens in Kennemerland.
Nee mag je niet vragenEn welke is dat als ik vragen mag?
Zeg dan niets, ik ben wel klaar met dhr. H. ErectusNee mag je niet vragen.
Want?jongens.. volgens mij geeft erectus duidelijk aan dat hij betere massage heeft gehad voor 50 euro.. dus zónder hp zoals ik het lees.. en ik snap best dat je de plaatselijke, niet vergunde, zonder HP salon hier niet noemt toch?
een massage salon waar enkel niet sexuele massages worden verricht lijkt me niet op dit forum thuis te horen, daar zijn andere forums voor?Want?
Het zal, meningen verschillen. Zuur was mijn reactie niet (bedoeld) en janken helemaal niet zegt dat meer iets over jouw. En sorry voor mijn mening maar dat is zoals ik in het leven sta. En verder wil ik het hier bij laten "komen"je kunt er natuurlijk ook gewoon zuur over doorjanken als ik het netjes probeer uit te leggen hoe IK het zie... doortetteren dat hij een naam móet noemen.. maakt hij altijd nog zelf uit denk ik dan.. maar veel plezier hier verder![]()
Ben er gisteravond geweest.
80 voor ero mas.
Vroeg ze op de kamer halverwege of ik wilde neuken/pijpen voor 150 met condoom, en 'met' is altijd handig, standaard daar schijnt het.
Ik dacht totaal, nee kwam er bovenop.
Beetje duur, maar niet gedaan.
Echt ontspannen werd ik er niet van.
Massage was mwhoa.
Ik hou het wel bij de massage salon bij mij in de buurt voor 50, erg goed.
Happy end doen ze niet, is voor mij prima.
Voor sex weet ik wel andere adresjes.