Body &,Sun massagesalon Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexsex

Stamgast
289
29/11/21
246
10
Ik ben of misschien moet ik schrijven was vaste bezoeker bij deze salon. Ik had zo mijn voorkeur dames die meer deden dan alleen masseren. Het contact was zo goed dat ik hun eigen nummers ook kreeg om te appen als ik wilde komen.
Deze dames zijn sinds 2 weken weg daar. Er zou een meningsverschil zijn met de eigenaresse die kwantiteit belangrijker vindt dan kwaliteit waardoor de omstandigheden waaronder ze daar werkten niet meer prettig waren schreef 1 van de dames mij.
Zag op de site dat er wat nieuwe jonge dames waren. Omdat ik het altijd naar mijn zin heb gehad daar, daarom voor vandaag telefonisch een afspraak voor een uur gemaakt om 14.00 uur. Gezegd dat ik half uurtje met de auto moest rijden en of de dame echt beschikbaar was. Ja hoor, geen probleem. We kennen jou.
Je raadt het misschien al, om 14.00 daar. Alle meisjes bezet door mannen die zonder afspraak binnen gekomen waren. Ik kon wachten tot 14.45 dan zouden weer 2 vrouwen vrij zijn. Laat dat nu net de 2 minst aantrekkelijke dames zijn die hier werken. Uiteraard niet gewacht en met ergenis vertrokken.
Terwijl ik naar mijn auto liep kwam net een andere klant aan, ging naar binnen en kwam niet lang daarna ook met een geïrriteerde kop naar buiten.
Heel jammer dat Body & Sun geen enkele waarde meer hecht aan gemaakte afspraken.
 
Ik kwam hier best regelmatig voor de corona toestanden, nog 2 keer geweest na de lockdown en dat was ook om te huilen. Overigens ben ik nog nooit iemand van de foto's op de website ook daadwerkelijk daar tegengekomen.
 
Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan Body & Sun. Ik had keuze uit Ewa (of Eva) en Amanda. Ik koos voor Amanda. Dat deed ik vooraf, telefonisch.
Prima entree en wachtruimte. Binnen no time kwam Amanda er aan. Een vriendelijke groet en zoen volgden. We gingen naar boven en daar werd al snel duidelijk dat communiceren lastig was. Mevrouw spreekt alleen Portugees. Ik kon onder een douche waar het 5 minuten duurde voordat er warm water uit kwam. Verder leek het wel schoon en netjes.
Vervolgens kon ik op mijn buik liggen en begon de b2b massage. Dat stelde niet veel voor. Alleen erg lekker om haar grote borsten te voelen. Na 5 minuten lag ik al op mijn rug en begon ze mij kort te masseren en meteen met m'n pik te spelen. Ze trok heerlijk en ik gaf nog aan dat ze rustig aan moest doen. Helaas voor mij; ze begreep het niet. Ik was opgewonden. En na een kwartier spoot ik al mijn zaad over mijn buik. Ik werd gesommeerd wederom te douchen.
Ik begreep heel goed: dit was snel afwerken, wegwezen en het geld is binnen. Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Vergane glorie, voor jaren terug was Lola er. Heerlijke Nederlandse dame, en super fijn masseren kon ze.
Nu is het er vooral vies, oude douches die je niet kan ophangen. De dames zijn soms niet te verstaan en werken je snel af.
Ik ben er al een jaar niet geweest en zo te lezen blijf ik verre van.
Zonde, pand zou genoeg potentie hebben als er wat aan gedaan zou worden door
 
De foto's zijn nep en de dames vallen me tegen de laatste tijd.
Ik ga hier niet meer naar toe, de douches zijn vies, het water loopt er niet weg en je kan niet eens de douchekop ophangen.
Kost minder dan de gemiddelde salon, maar de kwaliteit is dan ook ver te zoeken.
 
Niet doen, ver uit de buurt blijven, foto's kloppen niet, massages zwaar onder de maat, geen hygiëne en achterstallig onderhoud.
 
  • Leuk
Waarderingen: Obly
Is iemand hier de laatste tijd nog geweest? Zie nieuwe dames op hun website, maar uit ervaring weet ik dat 99% van de foto's niet overeenkomen met de werkelijkheid. Ben heel erg geïnteresseerd in Paula en Sara.
Als het de Poolse Paula is met prachtige tattoos, leuke ronde cup C/D, midden 20… dan is het de moeite waard. Maar zoals gezegd weet je het inderdaad maar nooit wie er ineens voor je spawned 😉
 
Ze zijn idd onbereikbaar. Je wordt meteen doorgeschakeld naar voicemail. De website is ook sinds november niet meer aangepast.
 
De advertenties die ze hadden op kinky en sexjobs zijn ook weg, dus het zal inderdaad wel einde verhaal zijn. Voor de laatste goede ervaring in die salon moet ik wel teruggaan naar voor de coronaperiode, na die tijd was het bijna altijd echt zonde geld.
 
Het was helaas niet veel soeps de laatste tijd… Ik zie de advertenties nog wel op Marktnet. Laatste update 1 mnd geleden, dus ws einde vehaal idd…
 
Dank voor de updates! Herinner met plezier de vele jonge Poolse meiden waarmee ik pre-corona spannende avonturen heb beleefd. Gezien de recente matige ervaringen van veel mede-wandelaars (en de dames zelf) logisch dat het hier stopt.
 
Even gekeken en nagevraagd:
Body&Sun is officieel gestopt eind december 2023 en ook helemaal weg uit dit pand.
Heil Heil Alexsex! Hij is met zijn blanke sabel naar Deventer getrokken om informatie te winnen om zijn medewandelaars te behoeden voor een teleurstellende ervaring van een gesloten deur bij Body & Sun.
Bedankt voor de info want op hun googlevermelding staat nog steeds: We zijn gewoon geopend! Body&Sun Erotische Massagesalon.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan