Recensie Bombom, Sint-Pieters-Woluwe 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ctg

Wandelaar
Forumpionier
34
02/07/21
26
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/bombom-19/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze mooie Braziliaanse op een avond bezocht. Afspreken ging gemakkelijk per SMS. Eens aangekomen was ik aangenaam verrast door haar jonge verschijning, ze ziet er veel jonger uit dan op de foto´s.

Nog voor ik had betaald begon ze mij zacht te teasen , mij te zoenen, en met haar strakke lichaam tegen mij aan te wrijven. Ik was verkocht voor een uur terwijl ik normaal maar 30min doe bij eerste bezoek.

Daarna volgde een zalige GFE sessie waar alles mocht en werd gedaan (wel pmc) zolang je ze zacht behandeld . Enigste minpunt was het gebruik van de onaangename rode condooms die veel gevoel wegneemt.

Ik overweeg terug te gaan omdat ze zo zacht botergeil is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/bombom-19/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar aanleiding van recenties die ik kon terugvinden hier en ook enkele op het Franstalige youppie zette ik koers naar Brussel. De afspraak gaat vlot en er is parkeergelegenheid.
Eens aangekomen kom je stap voor stap tot haar appartement.

Ze is zoals op haar foto's zeker niet jonger. Ze geeft enkele voorzichtige kusjes. Wanneer ik haar borsten vastneem zegt ze dat ze gevoelig zijn. Dat is al een tegenvaller. Pijpen zonder is wel goed. Daarna rondje intiem met verschillende standjes.
Een laatste ronde begint met pijpen maar wanneer dat niet lukt begint ze af te trekken iets wat niet haar sterkste punt is. Ik neem over en spontaan zet ze haar tanden zachtjes in mijn ballen, geweldig.

De dame is lief en lacht ook lief maar ontbreken van echte kussen en niet mogen spelen met borsten was tegenvaller. Pijpen en neuken is wel top.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan