Recensie Bonnie / Belle de Jour -- doorheen Vlaanderen 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kryptonneke

Newbie
7
13/04/22
4
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lets-get-it-started.html
Ik zag een aantal opmerkingen over deze dame waar ik ook al een paar keer ben bij geweest. Een aantal keer bij haar alleen en 1 keer een vvm trio.

Voor mij waren dat telkens uitstekende dates. Ja hoor ze is een beetje een wijsneus maar daar hou ik wel van en ze heeft soms een grote mond. Maar wees gerust die grote mond kan ze goed gebruiken :ROFLMAO:. Belle is een knappe dame met een mooi lichaam waar ik telkens enorm van heb genoten. Pijpen (PZC) en sex waren héél goed. Telkens passionele sex waar ze zelf ook goed mee doet. Knuffelen, strelen, pijpen, sex in meerdere standjes. Op de trio date hebben de dames mekaar ook lekker verwend, dus beffen kan ze ook :)


Ik ga er zeker nog bij terug
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lets-get-it-started.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze vurige latina, nog eens bezocht , toen ze neerstreek in het midden van het land. Zoals ze zelf aangeeft, niet op haar mond gevallen 😁. BEHANDEL haar met respect, en de return of investment , zal zeker en vast een positieve reflectie hebben in bed .
De dame doet geen tongzoenen, maar niet erg ze heeft andere kwaliteiten😉. Haar vurig temperament toont ze ook in bed, niet erg toch ...
Maak duidelijke afspraken en je zal het je niet beklagen.
Haar advertentie geeft duidelijk, weer hoe ze is, take it or leave it.
Ze is voor mij elke eurocent waard.
 
Geprobeerd ☺️☺️
Is vooral letterlijk grote mond dan … vooral heel diep en heel lang deepthroat ☺️☺️👍👍
Figuurlijk geen al te grote mond vond ik …. Eerder stille genieter…. Behalve af en toe wat gekreun in trant van …. 'Deeper'.. 'harder'…. 'More'….. ☺️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lets-get-it-started.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie Bonnie (belle) Brugge

Eerste afspraak met haar gehad en weinig sarcasme gemerkt. Weinig woorden, zalige muziek, direct to the point :)
Ze nam tijd. Gaf, wou, kreeg aandacht op de nodige plaatsen... Een heerlijke date!
Een professionele afstand (gn tongzoenen bv) maar het stoorde niet - het leek eerder een bewuste veilige keuze.
Voor herhaling vatbaar.
 
Belle tijd terug een uur geboekt op hotel in Brugge.
Afspraak maken liep vlot. Ik werd opgepikt door haar beneden aan de lift en dan samen naar de kamer.Daar liet ze er weinig gras over groeien en begon ze mij al wat op te warmen.
Elkaar zitten verwennen, 1st keer klaargekomen.
Gesprekje aangegaan en dan ronde 2.
Ze is heel behulpzaam met haar voetjes en dit was wel eens uniek om te mogen ervaren.
Belle zal mij zeker nog eens terug zien.

De reacties over in het negatieve begrijp ik niet, ma zoals ze zelf zegt. you need 2 to Tango
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lets-get-it-started.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame stond al lang op men radar. Eindelijk eens op een impulsieve wijze bericht gestuurd...en ze was vrij. Even later afgesproken. Vriendelijke knappe dame. Liet er op de kamer geen gras over groeien. Hou wel van een dame die wat initiatief neemt. Voor mij het perfecte lichaam👌. (Tong)zoenen heeft ze niet gedaan(misschien ben ik te lelijk🤷) en ook op geen enkel moment gemist, ben zelf ook zo geen zoener, ben liever met andere lippen bezig😋. Date van 1,5u gehad en eindelijk eens het gevoel gehad dat ik mijn geld niet heb weggesmeten.
Volgende keer een langere date boeken denk ik, voor mij was 1,5u wat te kort.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lets-get-it-started.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week Belle bezocht.
Qua gezicht niet mijn type, maar wat een lijf en vooral die kont 😋
Seks was goed en het pijpen fenomenaal. Ze weet wat ze doet en is inderdaad ook heel passioneel.
Tegen mij zei ze echt heel weinig, moest moeite doen om haar aan het praten te krijgen. Uiteindelijk gelukt en er kon uiteindelijk toch nog een lach vanaf.
 
Afgelopen week Belle bezocht.
Qua gezicht niet mijn type, maar wat een lijf en vooral die kont 😋
Seks was goed en het pijpen fenomenaal. Ze weet wat ze doet en is inderdaad ook heel passioneel.
Tegen mij zei ze echt heel weinig, moest moeite doen om haar aan het praten te krijgen. Uiteindelijk gelukt en er kon uiteindelijk toch nog een lach vanaf.
Amai.
 
Een jaartje geleden Belle ook bezocht. Mij leek een soft dominante setting wel passend bij haar.
Enerzijds omdat ze zeer mondig is, anderzijds het kinky karakter van haar... en ja... ze houdt ook van rollenspelletjes.
De date was super.

Ik heb haar serieus moeten verwennen... haar voetjes gelikt, teentjes gepijpt, poesje in verschillende posities gelikt en mijn tong aan haar kontje gedraaid.
Beloning was een lekkere pijpbeurt, amaai... daar is ze super in.

En tussen al dit lekkers heeft ze me ook nog twee keer laten kennis maken met haar gouden champagne.

Uiteindelijk heb ik op haar voeten mogen klaarkomen... die ik erna terug mocht mooi likken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan