Recensie Bonya, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcus d b

Wandelaar
85
07/06/23
94
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bonya-in-antwerpen.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
contact WA
Door eigen foutje wat warrig had namelijk op hetzelfde moment ook een WA gestuurd naar dame die adverteerde onder de naam "Anna Cute" met het idee als het bij de een niet lukt dan misschien bij de ander. Met als resultaat dat beiden ongeveer tegelijk antwoorden dat ze vrij zijn op het gevraagde moment en wat bleek.... op hetzelfde adres. krijg antwoord "yes that is my friend" Of ik dan zin had in een trio, dat had ik wel maar mijn portemonnee kon dat niet aan op dat moment, dus moeten kiezen en gekozen voor Bonya.
Ontvangst op hotel prima
Bonya ook ok.
Haar video is ze uiteraard 100%
Haar foto's vond ik wat moeilijker aangezien ze daarop precies iets ouder/volwassener lijkt dan ze is. (27jr)(omgekeerd dus)
in het echt staan haar borsten misschien niet meer zo ferm vooruit als foto suggereren dat gaf een raar momentje toen ze totaal naakt voor mij stond en mijn aandacht naar haar borsten bracht met een blik "Ok for you ?" dat was zeker zo dat super ok voor mij
ze is echt heel mooi, hartstikke lief en spreekt goed engels.
vond het een prima eerste indruk
toen haar vraag "what do yo want ? we start with kissing?"
ik vind zoenen of tongzoenen bij het allereerste contact met een DVP die ik niet ken niet perse nodig. Dit komt wel als het een beetje klikt of als het in de heath of the moment iets is dat er voor beide partijen op een natuurlijke manier bij hoort. Maar de optie is er dus wel om er direct mee van start te gaan
Ik vond het gewoon een superlieve en superknappe meid dus stelde aan deze schoonheid voor dat ik haar wat wilde verkennen en als het mee zit verwennen.
en een massage aan haar te geven
ik vind het leuk om met zo een lieve en knappe meid wat te spelen en haar te "verwennen." en op te winden in de mate dat dat kan als zoveelste klant die dag
dat lukte bij haar wel degelijk af te gaan aan op de lokale reactie.
dan over gegaan naar intiem en dit zeer lang kunnen doen om te eindigen in een heerlijk orgasme
samenvattend:
een superlieve meid tevens een heel mooie verschijning wij hebben heerlijk sex gehad en daarmee een fijn uur volgemaakt
indien mogelijk ga ik zeker nog afspreken maar of dat lukt weet ik niet want ....
ze wist niet hoe lang ze nog ging blijven in Antwerpen; "It depends on the business".
 
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
wil er niet te veel woorden aan vuilmaken, grote afrader. trekt helemaal niet op haar foto's. Situatie schetsen, ze deed de deur open, nog gewoon in haar kleren (jeans + pul) om maar te zeggen, niet echt opwindend. Heeft denk ik in totaal 10 woorden gezegd, totaal ongeinteresseerd. kussen in het begin, ok. Maar eens de sex bezig was mocht het niet meer. vingeren nope. hangborsten. na een eerste keer klaargekomen te zijn na 20min, had ik nog ruimschoots te tijd om een 2e keer te proberen, maar haar desinteresse zorgde ervoor dat ik zelf geen goesting had om haar nog eens een 2e keer te nemen. Kort even douche en ik ben het afgebold. Worst date ever.

ze is veel ouder dan op haar advertentie. 1 advies, blijf er zo ver van weg als je kan.
 
wil er niet te veel woorden aan vuilmaken, grote afrader. trekt helemaal niet op haar foto's. Situatie schetsen, ze deed de deur open, nog gewoon in haar kleren (jeans + pul) om maar te zeggen, niet echt opwindend. Heeft denk ik in totaal 10 woorden gezegd, totaal ongeinteresseerd. kussen in het begin, ok. Maar eens de sex bezig was mocht het niet meer. vingeren nope. hangborsten. na een eerste keer klaargekomen te zijn na 20min, had ik nog ruimschoots te tijd om een 2e keer te proberen, maar haar desinteresse zorgde ervoor dat ik zelf geen goesting had om haar nog eens een 2e keer te nemen. Kort even douche en ik ben het afgebold. Worst date ever.

ze is veel ouder dan op haar advertentie. 1 advies, blijf er zo ver van weg als je kan.
Over wie heb je het nu deze rubriek gaat over Bonya jij omschrijft ze als tussen 40-50
Ik ga niet zeggen dat ik altijd de leeftijd juist heb maar Bonya omschrijven als ouder dan 40 is absurd
 
Ik ben haar ook bezocht en ze lijkt niks op die foto's maar wel op haar video. Maar ze ziet er veel ouder uit in echt dan in die video (waarschijnlijk een filter toegepast). Heb zelf ook een slechte ervaring meegemaakt.
 
wil er niet te veel woorden aan vuilmaken, grote afrader. trekt helemaal niet op haar foto's. Situatie schetsen, ze deed de deur open, nog gewoon in haar kleren (jeans + pul) om maar te zeggen, niet echt opwindend. Heeft denk ik in totaal 10 woorden gezegd, totaal ongeinteresseerd. kussen in het begin, ok. Maar eens de sex bezig was mocht het niet meer. vingeren nope. hangborsten. na een eerste keer klaargekomen te zijn na 20min, had ik nog ruimschoots te tijd om een 2e keer te proberen, maar haar desinteresse zorgde ervoor dat ik zelf geen goesting had om haar nog eens een 2e keer te nemen. Kort even douche en ik ben het afgebold. Worst date ever.

ze is veel ouder dan op haar advertentie. 1 advies, blijf er zo ver van weg als je kan.
Heb zelfde ervaring.

Ontving mij in een dagelijkse outfit.

Liet mij eerst douchen, om pas daarna zelf nog zeker 5 minuten onder de douche te staan.

Kon geen glimlach af.

Tongzoenen? Enkele kusjes op de mond. En zelfs dat was duidelijk tegen haar zin.

Bij het pijpen nam ze mijn lul amper in haar mond.

En zien haar borsten er op foto best lekker uit, blijken die in het echt vreselijk te hangen.

Te mijden meid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan