Boob drop challenge aanwezige dvp's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willen we een boob drop zien van de aanwezige dvp's?

  • Ja

    Stemmen: 64 70,3%
  • Nee

    Stemmen: 29 31,9%

  • Totaal aantal stemmers
    91
En zoals ieder topic sterft het hier met het onderwerp GELD 😂 man man man.
Wat een gedoe altijd.
Als je niets van Onlyfans kent moet je u daar niet over uitspreken :p inkomsten komen van de films die je verkoopt en de persoonlijke zaken.
We gaan toch nog eens ons geld-topic moeten starten he @Lisa Lefèvre ! 😜
Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: zoveel mogelijk voor zo min mogelijk.
 
Graag gedaan en je hoeft je niet te excuseren. Om dit topic niet te kappen of blijken te kappen, geef ik een kort antwoord. Ik zou best kunnen zeggen dat ik al veel dingen ervaren heb op het vlak van seksualiteit. Nu dat ik sekswerk doen of sekswerker worden op mijn lijst aangevinkt heb, vind ik dit wereldje niet meer aanlokkend. Als dame kom je af en toe leuke klanten tegen met wie je een klik hebt, soms is de seks fijn, soms is het minder fijn maar ik ben er bewust van dat hoe lekker het is, kan ook afhankelijk zijn van meerdere factoren. Lekkere en geile seks kan ik ook krijgen door bepaalde hook-up apps zoals Tinder, Bumble, SDC of gewoon naar evenementen bij parenclubs gaan. Daar kan ik wel kiezen of ik mee wil doen. Waarschijnlijk heeft dit gevoel van verzadigdheid en enigszins van vermoeidheid ook te maken met de hoeveelheid keren waar ik een knopje aan moest zetten. Een dame moet natuurlijk niets tegen haar zin doen maar in werkelijkheid wil geen privehuis een dame verwelkomen als ze de ene naar de andere klant zit te weigeren. Ik zal het heel eerlijk zeggen dat als ik mocht kiezen, had ik 9 van de 10 klanten met wie ik seks had gehad, geweigerd.
Dat is klare taal en niet mis te verstane cijfers.
Als ik het zo lees heb je er goed aan gedaan om er mee te stoppen. Dat je er voor je inkomen niet van afhankelijk bent maakt het wellicht minder moeilijk om van die wereld weg te blijven.
Als die hook-up/dating apps, ik heb er niks mee. Had ik vlees willen keuren was ik keurslager geworden.
Moge het u goed (blijven) gaan.
 
Lol.. die foto v mij staat al een geruime tijd op Twitter. Het sneeuwt namelijk nu niet 🤣 Dat is trouwens ook het enige wat gratis is 🤭
Al de reacties lezend schoot bij mij de volgende gedachte naar boven: je zou de foto als kerstkaart naar "deze en gene'' kunnen sturen. Dan kan men zien hoe sneeuw er uitziet. Er is nog voldoende tijd om aan een snedige tekst te werken.
 
En zoals ieder topic sterft het hier met het onderwerp GELD 😂 man man man.
Wat een gedoe altijd.
Als je niets van Onlyfans kent moet je u daar niet over uitspreken :p inkomsten komen van de films die je verkoopt en de persoonlijke zaken.
Als u voor elk topic dat met het onderwerp '' geld'' sterft een Euro zou krijgen, op welk bedrag had u dan gezeten? ;)
 
Hoe kan je nou een poll starten met alleen ja/nee maar wel de optie bieden tot meerdere antwoorden!? Zojuist gevote zonder de stemming te beinvloeden!
Verder perfecte illustratie van content die je bij 'dvp's' uit principe niet krijgt zonder af te tikken en tevens zonder enige moeite gratis online kan vinden.

Vooraf denk je dan; welke man zegt nou 'nee' tegen een verkapte 'zou je een paar borsten willen zien?' wat een kansloze poll; zoveel homo's etc zitten hier toch niet; nagenoeg iedereen zegt toch per definitie ja, zeker op een forum met de naam 'vrouwen beoordelen'...maar nee dus zelfs zo extreem dat 1/3 ze liever niet wilt zien?

Tijd voor een kleine persoonlijke gokje: merendeel van die 1/3 zou wel willen kijken, maar ze willen er 'gewoon' eerst voor betalen? Of wie weet misschien weten ze gewoon uit ervaring meer dan de rest van ons en nemen ze hun wandelbroeders deze ronde in bescherming...in dat geval dank daarvoor!
 
Ik ben geen homo en toch wil ik die boob drops niet zien. Het internet staat vol blote tieten, in het subforum De mooiste en lekkerste staat het ook vol, wat draagt dit topic in hemelsnaam nog bij? Daarnaast ben ik allergisch aan al die belachelijke "challenges". Dus nee, dank u.
Totaal mee eens. Een vrouw is meer dan een paar tieten. Plaatjes topics hier heb ik nog nooit bezocht zelfs, en nee ik ben geen homo 😂.
Haha het idee alleen al.
Wat heeft de ideale DVP voor mij dan?
~gewoon een frisse sociale meid die niet te veel liegt en tussendoor om geld vraagt.
Niet al te preuts en niet moddervet. Wat maakt een plaatje van de tieten mij dan uit.?
 
Terug
Bovenaan Onderaan