Bookshop Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook nieuwsgierig! Woon er niet al te ver vandaag, maar nog nooit binnen geweest.
Voorheen kon je er lekker in je blote kont gaan zitten, er begon altijd wel iemand met je pik te spelen of als je het lekker vond kreeg je een geile pjpbeurt.
Vond het wel wat hebben en ook best opwindend...😜😜

Dus ga gerust een keer naar binnen, er draait zowel een gay als hetero film in het zaaltje :)
 
Voorheen kon je er lekker in je blote kont gaan zitten, er begon altijd wel iemand met je pik te spelen of als je het lekker vond kreeg je een geile pjpbeurt.
Vond het wel wat hebben en ook best opwindend...😜😜

Dus ga gerust een keer naar binnen, er draait zowel een gay als hetero film in het zaaltje :)

'Altijd wel iemand' dan heb je het over vooral mannen denk ik? Of zijn er met regelmaat ook wat leuke danes binnen om mee te spelen?!

Thnx voor je bericht in ieder geval.
 
'Altijd wel iemand' dan heb je het over vooral mannen denk ik? Of zijn er met regelmaat ook wat leuke danes binnen om mee te spelen?!

Thnx voor je bericht in ieder geval.
Het klopt inderdaad dat het vooral mannen zijn die daar komen. Ik ben er nog geen dame tegengekomen daar. Maar het is wel een spannende omgeving.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan