Bordelen in Breda in vroeger tijden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BitchFokker2.0

Stamgast
498
15/03/23
1.948
3
Hallo,

Eigenlijk is er nog maar een prive huis over in Breda nl. Huize Sandra. Vroeger was het hier een walhalla met Club Academie, Club Barbarella, Maison Daisy, Klavertje Vier, Royal Apollo, Maison Willeke, Het Erotisch Centrum en Klavertje Vier om er eens een paar te noemen. Daar mijn wandelcarriere helaas pas enkele jaren geleden ontsproten is denk ik met weemoed aan vroeger tijden terug.

Nu wil ik eens weten wat jullie herinneringen aan deze tijd zijn. Was het beter dan nu qua dames, wat betaalde je toen etc. Kortom alle info is welkom.

Je had vroeger veel meer keuze qua huizen. Je had ook meer West-Europese dames.

Breda had je aan de Haagstraat de nodige clubs. Behalve de genoemde clubs had je ook nog o.a. Pompidou en Pico Bello.

Qua prijzen maakte het allemaal niet zoveel uit. Aan de ramen was 50 gulden zo'n beetje het tarief. In Den Bosch zaten de Oostblokkers daar boven met 75 gulden, Afrikaanse en Latina dames deden het ook wel voor minder dan 50 gulden. Als je kijkt naar de inflatie komt 50 gulden toen op hetzelfde neer als 50 euro nu.

Clubs had je in alle soorten en maten. Beetje nette club was je wel 200 gulden per uur kwijt. Dat is nu vaak wel goedkoper.

Was het beter? Over het algemeen wel, je had veel meer keuze. In Brabant had je de nodige seksclubs, in Limburg zaten er tientallen. Alleen al langs de Rijksweg vanaf Roermong naar Maasbracht zaten er meer dan 10.

Terug
Bovenaan Onderaan