Brazilië, Fortaleza

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben er een paar jaar geleden nog geweest. Kwam er vanaf 2000, ieder jaar minder zien worden. De enige plekken waar nog wat op te pikken/ beleven valt is Zipp bar en Armazem op woensdag. Iracema is platgegooid en er worden appartementen gebouwd. Verder valt er op de Beira Mar bij de barracas nog wel wat op te pikken. Het is het stadsbestuur goed gelukt om de wandelaar weg te jagen. voor mij is het niet interessant meer om daar 9 uur voor in een vliegtuig te gaan zitten, helaas
 
Ben er ook geweest in de topjaren van 1998 tot 2002 geweldige tijd gehad , maar de overheid heeft er een stokje voor gestoken nadat de media
artikelen publiceerden wat het dachtlicht niet kan verdragen laat ik het zomaar uitdrukken en het het was exit het mooiste is er al lang vanaf.
Ook vele drugs en executies en meer rand gebeuren, de tatoo killers u wel bekend van....waren hier ook op oorlogspad.

Vond Rio de Janeiro overigens een betere locatie met mooiere vrouwen voor het hardcore wandelen...en .Salavador de Bahia was ook top maar al lang niet meer geweest
 
Als ik de berichten mag geloven op engelstalige fora, schijnt Sao Paolo the place to be te zijn in Brazilië. Niet voor de cultuur of stranden, maar de vrouwen zijn er in overvloed. Scandallo heb ik op meerdere fora voorbij zien komen als een walhalla met op drukke avonden meer dan 300 vrouwen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan