WHEM Braziliaanse Valentina TS?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PietjeBelll

Newbie
1
24/05/22
0
Hi allen,

Ik vroeg me af of er toevallig iemand is die zijn/haar ervaringen kan delen met de Braziliaanse Valentina.
Op kinky heeft ze hele goede recencies, maar kan verder nergens anders recensies over haar vinden. Af en toe wordt haar link hier wel gedeeld dus er zijn een aantal die haar bezocht hebben.

Dankjewel alvast! In het geval van geen reactie zal ik zelf een afspraakje maken en mijn ervaring delen!
 
Hi allen,

Ik vroeg me af of er toevallig iemand is die zijn/haar ervaringen kan delen met de Braziliaanse Valentina.
Op kinky heeft ze hele goede recencies, maar kan verder nergens anders recensies over haar vinden. Af en toe wordt haar link hier wel gedeeld dus er zijn een aantal die haar bezocht hebben.

Dankjewel alvast! In het geval van geen reactie zal ik zelf een afspraakje maken en mijn ervaring delen!

Er zijn veel threads aangemaakt, waar door soms moeilijk is om doorheen te zoeken. Maar voor deze dame is er wel een recentie.

 
Hi allen,

Ik vroeg me af of er toevallig iemand is die zijn/haar ervaringen kan delen met de Braziliaanse Valentina.
Op kinky heeft ze hele goede recencies, maar kan verder nergens anders recensies over haar vinden. Af en toe wordt haar link hier wel gedeeld dus er zijn een aantal die haar bezocht hebben.

Dankjewel alvast! In het geval van geen reactie zal ik zelf een afspraakje maken en mijn ervaring delen!
Voor mij wel een bekende, adverteerd al lang dezelfde steden telkensweer en is zeker geld waard, wel goed afspreken of je top of bottom wilt omdat je allebei alleen kan bij afspraken van 60 min!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan