Bremerhaven, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
639
05/07/21
998
40
In 2017 een weekendje Bremerhaven gedaan met de rosse buurt erbij.

Een weekendje Bremerhaven.
Wat te doen?

- Duits scheepvaartmuseum
- "Deutsches Auswandererhaus" - juweeltje van een museum over de imigratie naar Amerika
- Klimahaus
- U-Boot Wilhelm Bauer (De enige overgebleven U-boot uit de 2e wereldoorlog)

Maar oke, prostitutie waar dit forum over gaat.
Had een 2-sterrenhotel geboekt op 400m van de rosse buurt. Simpel, maar net hotel, alleen omgeving was behoorlijke immigratie-omgeving.

lessingstrasse
De lessingstrasse telt 150 ramen en een aantal bars.
Wat opvalt slechts 10 oude latina's en voor de rest alleen maar jong oostblok. Enorm veel ramentikkende meiden, sommigen komen uit hun raam en lopen je achterna op straat.
Haast geen wandelaars (wandelaars bijna allemaal van allochtone afkomst) en meeste wandelaars rijden vooral op en neer in de straat in gepimpte oude bmw's.

Mijn 1e bezoekje
een jonge blonde roemeense met siliconen rond de 25 jaar. Na kort gesprek bleek ze tot voor kort in de rosse buurt van eindhoven gewerkt te hebben, ze kende wat nederlands.
Redelijk standaard sessie voor 30 euro. Ze was zeer vriendelijk, voelde mij meteen op mijn gemak en kreeg nog een dienst gratis waar ik bij menig dame in Duisburg extra voor moet betalen

Mijn 2e bezoekje
Even terug na mijn hotel om op te frissen en naar 40min weergekeerd.

2e keuze was een kleine iets vollere hongaarse brunette. Keuze was voornamelijk dat zij niet agressief stond te werven. Na aantrekken van een geile bikini begon ze eerst staand aan mijn paal te trekken en wat te kussen. Meestal gaat daarna condoom erom en op bed. Echter bukte ze opeens en zonder condoom begon ze mij opeens te pijpen. Dit zolang tot ik in haar mond klaarkwam en ze ook nog alles doorslikte. Geeneens om gevraagd, ze deed het gewoon. Ook dit voor 30 euro.
Verder kon ze nauwelijks duits, dus aankleden en weer weg.

Bij terugkomst bij het hotel was het rond middennacht en had een sleutel gekregen voor de buitendeur. Echter ging deze niet open en 10min staan bellen voor de hoteleigenaar de deur open deed. Had hem uit bed gebeld, maar moet ie maar voor een goede toegang zorgen voor zijn klanten s'avonds laat.

der-fotokuenstler-thomas-damson-hat-bremerhavens-rotlicht-82629.jpg


130905TerryThun14.jpg


NORDENHAM_BREMERHAVEN_1_7ac0077f-2a9b-48b5-8732-2886115e32a4--543x337.jpg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan