WHEM Brenda Star, Tessenderlo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame ? Heeft wel iets vind ik.

Ja.
Ben niet zo voor de zuid amerikaanse chica's. Maar vond ze toch wat uitstraling hebben.
Op naar Tessenderlo waar ze in een privé appartement ontvangt.
100€ voor 45m dus dacht ik, kan ik eens goed doorpompen.
Ontvangst was wel ok. Het is wel een knappe madame, heerlijke tieten. Knap gezicht, héél mooie tanden. Zette zich ook goed aan toen ze begon. Tot ze begon te pijpen.
Een geslurpt en gesmets tot en met. Pfffff. Om de 20s in een zakdoekje spugen. Dan nog eens opstaan en in de vuilbak gaan tuffen. Tussendoor ook paar keer mondspoelmiddel.....pfff. Dat was dus al een MINPUNT

Daarna kwam ze op mij zitten. Na 2m ging ze op haar knieën zitten en dus geswitcht naar doggy. Nu....ik kan mijn orgasme keigoed controleren...... zodoende kan ik lekker lang doorneuken ;-)

Na een paar minuten doggy draait ze zich om. Doet mijn condoom uit en zegt ze mij op mijn rug te gaan liggen en is ze mij beginnen aftrekken. En maar rukken! Maar, zie eerder, ik kan mijn orgasme goed controleren. Die madame dacht mij daar na 20m al klaar te laten komen???????? Ik liet ze maar doen. Toen werd ze zelfs ambetant en deed ze teken zo van:"Doe het dan zélf!!!!"

Dan heb ik haar gevraagd om nieuw condoom en heb ik haar in missionaris geneukt en klaargekomen. Omdat ik het beu was haar gedoe. Dus die 45m waarvoor betaald waren na 25m al om. Dan heeft ze mij nog gemasseerd. Daar kom ik nie voor hé.

Toch nog afronden met pluspunt. Ik heb wel een drankje gekregen.
Ze zei ook op bepaald moment:"For me it's important customer returns!" Yeah right! NOT.
Jammer, met haar looks zou ze thans killer sex kunnen leveren. Ach ja....

Idd jammer om dat te lezen, @Tepelstreeltje.
Zijn haar borsten dan echt of klopt mijn indruk dat die van de dokter en de siliconfabriek komen?
Ze voelden aan als echt maar lijkt me ook straf. Niet zo op gelet. Ik ben eerder een ass-lover dan tieten man. Maar deze vond ik toch wel echt lekker. Helaas van de rest:p
Nu ja, ben geen groentje. Had het op voorhand natuurlijk kunnen weten.

Terug
Bovenaan Onderaan