Recensie Brenda, Zutendaal (reizende) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/maastricht/588269-brenda#photos
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Brenda al eens getroffen in Lokeren, dat was gewoon waardeloos. Niks zoenen (ja, kusjes zoals van je tante), niks pijpen (heel kort effe, zij wilde wel graag lang en diep gepijpt worden.....), niks strelen, knuffelen of wat dan ook.
Wat ik wilde? Naja, zoene, pijpen, neuken uiteraard. Zoenen en pijpen deed ze niet bij de standaard uurprijs!!!
Dus ik werd effe snel klaargerukt, ze deed een CD om en ramde hem er bij mij in, wel glijmiddel. Totaal niet fijn. Heb ze achteraf nog laten masseren en ben daarna uitgebreid gaan douchen (kleding etc mee naar badkamer).

Haar advertentie zie ik met regelmaat op andere locaties verschijnen, deze dame graag vermijden. Of hooguit half uurtje als je stevig genomen wil worden. Zij is volgens mij 99% top. Misschien is ze wel leuk als je flink betaalt, maar dat is het mij niet waard.
 
Bedankt voor de recensie! Ik had haar ook al gezien op redlights en afgaande op de foto's al bijna een afspraak gemaakt. Wat een babe! Hot! Echt mijn type, maar ik zoek echt geen top maar een bottom. Dus goede recensie!
 
Eerst het goed nieuws. Ze is mooier dan haar foto's. Zelfs de stralende glimlach krijg je af en toe te zien.
Ik volgde haar advertenties al een tijd. Ik had zo'n vermoeden dat het niet goed ging zijn maar bij
gebrek aan andere kandidaten een kans gegeven. Betaald voor een uur, 35minuten gekregen.
Die 35 minuten heb ik volledig aan mijzelf te danken. Zij begon met een veel te stevige handjob waardoor
ik al klaar zo gekomen zijn na vijf minuten. Dit zonder noemens waardige voorplay of conversatie. Gelukkig kon ik
haar af remmen iets wat ik de hele tijd moest doen. Alle suggesties kwamen van mij. Tijdens
de klassieke missionaris sloot ze haar ogen en draaide haar hoofd weg. Tijdens de doggy, het laatste
onderdeel rond het half uur, werd ik aangemoedigt om mijn lading te schieten. Het was het type aanmoediging dat
er op aanduidt dat ze je buiten wil. Ze kent een beetje engels maar kan er niets mee doen tijdens het
uur. Nog iets anders, terwijl ik mij uitkleedde begon ze zich al stijf te rukken. Ik had liever gehad dat ze
gewoon gewacht had op mij en dan hadden we dat samen kunnen doen. Maar goed, ik moest haar nadien tochconstant
stijf trekken en zuigen. Ofwel moest zij het doenze viel constant slap. Deed mij op een bepaald moment denken aan iemand
met een lekkende band, altijd terug oppompen. Voor mij duidt dat op het feit dat ze geen klik had met
mij. Hopelijk kunnen andere haar wel bekoren.

 
Deze knappe meid ook geprobeerd toen ze ontving in Mechelen. Donker intrede in haar appartement toen, en ondanls dat het nog overdag was, alle gordijnen en lichten toe. Vreesde ervoor maar in een spleet van het licht, scoorde ze meteen goed voor ons soldaat. Klik was wederzijds, pijpwerk langs haar kant top! Enige als je haar neemt, dan moet het om haar tempo anders is ze meteen teleurgesteld. Stevig minpunt: haar hygiene onder de gordel. Bah bah de geur plakte nog een ganse tijd met men lichaam mee...
Jammer, want zij kan een topper zijn!
 
Ik ben altijd blij als een ander 'wandelaar' min of meer hetzelfde mee maakt als ik. Ik hou er altijd rekening mee dat een meisje mij niet moet en andere een betere service geeft of zal geven. Tot nu toe heb weliswaar nog nooit meegemaakt dat iemand hier positief is waar ik negatief was. Even ter verduidelijking, over het gewenst tempo bij een meisje. Meestal als een meisje dominant vraagt om harder en sneller te pompen is dat niet omdat zij het graag heeft maar omdat ze wilt dat je snel buiten staat. Natuurlijk het alternatief is dat je 15-20 minuten om je eigen tempo mag pompen, en zij zegt of doet niets.... ik heb er trouwens nog nooit ééntje gehad die zegt, 'slowly baby, slowly, give it to me gently'. Misschien zou ik dan ook snel klaarkomen, gewoon van de verassing...
 
Salome/Brenda whatever ze is inderdaad terug in Antwerpen. Dat ze adverteerd als nieuwkomer is belachelijk. Ze was al maanden in Antwerpen, dan regelmatig in Hasselt. Zij heeft de equipement om top te zijn. Maar heeft geen flauw idee wat ' good business' is of 'what men want'. Het laatste wat ze tegen mij zei was dat het aan de klanten lag dat ze geen succes was....
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/voor-het-eerst-in-je-supervrouwelijke-transseksuele-stad.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Heb haar één keer bezocht en nooit niemeer.
Ze zat op een appartement in Antwerpen aan een café dus er was al niks privacy. Op de gsm haar gestuurd dat ik er ben en dan stuurt ze dat ik op de bel moest klikken en dan zo gedaan. Dan heel luid zecht ze Hai babby. of zo iet's. Was all een jaar geleden dus ik weet het niet meer exact. Ja al die mensen habben da nattuurlijk gehoord, heel gênant. Eenmaal binnen. Ik moet zeggen, ze zag er heeeel goed uit, wat een verschijning. Eerst een douche genomen het geld geven en begonnen met hard te tongzoenen. Ik lees veel negatieve reviews dus meschien vond zij mij wel knap of zo en was dat te reden maar ze kusten wel stevig door. Haar dan begonnen pijpen ZC. Haar apparaat was van goede formaat en heeft ze een condoom op gedaan en mij begonnen nemen, ze gaat flink hard en ging zeker niet slap. Ik kan mij niet herineren of ze is klaar gekomen maar ik denk het van niet. Mijn beurt en dan ging er een condoom op de mijne en begon ze te pijpen. Ik was even in de war want ik pijpte haar wel zonder condoom dus wat is nu opeens het probleem? Ik vroeg of ze niet pijpte zonder condoom en ze zij normaal niet. Ze heeft wel de condoom er af gehaalt en dan gepijpt zonder maar de mood was er wel al een beetje van af. Het was ook enorm hard, het was duidelijk dat ze mij zo snel mogelijk wou laten klaar komen. Haar dan genomen en zo klaar gekomen met veel "Baby, faster" en dat soort praat. Al bij al, een hele mooie verschijning maar weg gesmeten geld en ik ga er nooit meer terug
 
Laatst bewerkt:
Salome/Brenda whatever ze is inderdaad terug in Antwerpen. Dat ze adverteerd als nieuwkomer is belachelijk. Ze was al maanden in Antwerpen, dan regelmatig in Hasselt. Zij heeft de equipement om top te zijn. Maar heeft geen flauw idee wat ' good business' is of 'what men want'. Het laatste wat ze tegen mij zei was dat het aan de klanten lag dat ze geen succes was....
Een service aanbieden van kust mijn kloten en dan verrast zijn dat ze geen klanten kan aantrekken. Het lef zelf om dat te zeggen. Ik ben blij dat ze het slecht doet. Geef een goede service en je blijft terug komers aanmaken. Maar ja dat is dan maar haar probleem
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan