Recensie Brianna, Bar Vogue 4, Pieter Vanderdoncktdoorgang 14 L Nachtshift 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

diderik

Wandelaar
54
07/12/21
47
7
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/brianna-13.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week in de nacht van maandag op dinsdag ben ik binnengestapt bij de mooie afrikaanse meid die op dat moment zat achter het linker raam van Vogue 4. Ik had snel door dat ze eigenlijk nog geen ervaring had en blijkbaar veel mij iemand ten rade moest gaan via haar GSM. Omdat ze behoorlijk jong en mooi er uit zag, had ik eerlijk gezegd vrij grote verwachtingen. Ze sprak vlot Nederlands maar heeft een vrij stugge, assertieve houding, die naar het aggressieve overhelt. Ze vroeg me hoelang ik wou blijven. Ik zei dat ik maar 50 bijhad. Ik mocht binnen.
Ik vroeg wat eventueel kon bijbetalad worden met een andere betaalvorm. Een betaalterminal werd voorgesteld, en een extra kost van 5 € kwam er meteen bij voor het gebruik van de terminal. 50 extra was voldoende om een half uur rond te maken, 150 was voldoende om tot één uur te gaan.
Voor het eerste gekozen, wat ik voor Gent al meer dan voldoende vond voor amper 30 min.
Meteen werd de aftelklok op de GSM geactiveerd en ging ze zich eerst nog wat opfrissen. Toen ze op het bed kwam zitten begon ze meteen met de had wat te masseren en toen er wat vollume in kwam werd de condoom bovengehaald en werd er aan het orale werk begonnen.
Ze bleef maar oraal doorgaan. Toen ik vroeg om haar te beffen, kon dat alleen mits bijbetaling. Vervolgens vroeg ik of ik haar in missio mocht nemen, toen wou ze dit niet. Hij was nog niet hard genoeg, zei ze. Haar kutje was te strak en te smal volgens haar... Ze keek even snel naar de klok... en 'je tijd is bijna op... nog 2 sec, nog 1 sec en nu is het voorbij..."
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik dit niet apprecieerde. Ze is uiteraard als service verleenster vrij om haar klanten zo te behandelen, maar ik vind dit gewoonweg geen stijl.
Na een 2 minuten durende discussie waarbij ik al snel begreep dat discuteren geen zin had, ben ik buitengestapt. En heb beslist om haar hier een recensie te geven. Ik heb bewust nog een weekje gewacht om het uit te schrijven om mijn ergernis wat in te tomen....
Toen ik haar ook nog op RL terugvond, besloot ik ook haar profiel daar toe te voegen, ook al heb ik ze als vitrinedame bezocht.
Ik voel me door haar bedragen en dat ben ik normaal niet zo snel.
Voor mij in ieder geval een echte afrader, geen service en vooral veel te duur voor niks. Ze zit daar wat mij betreft niet op haar plek.
 
Heb ze ook gezien.
Het lijkt wel of ze het tegen haar zin daar zit. Eerst 40 euro voorgesteld. Waarop ze zeer geïrriteerd nee schudde.
Door haar lichaamtaal niet meer verder gegaan.
Vond het achteraf wel jammer, ze is een mooie verschijning als je Van ebony houd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50 Euro
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb dit meisje vandaag bezocht. En ik vond de service zeer goed voor de prijs , vond haar wel sympathiek en echt wel een zeer mooi meisje. Een ebony model gezicht. Zeer zachte huid met mooie vormen. Na het wassen rustig richting in het bed , condoom erond en dan blowjob waarbij ze lekker diep ging terwijl ze zichzelf in de spiegel bekeek. Gebruikte wel veel spuug 😆 Dan missionaris , iets te veel goesting dus dan maar rap gevraagd of we konden afwerken in doggy. Want ik wou haar toch in deze poditie zien , aangezien ze een prachtig stel billen heeft. Prachtig lichaam en redelijk groot meisje ook. Daarna wassen waarbij ze echt wel vroeg of de service goed was. Vond haar een lief ms zelfs een beetje timide meisje. En echt prachtig gezicjtje. Ik keer zeker terug. Ga eens voor 100 euro gaan de volgende keer.
 
Ik heb meerdere topics gevonden over Vogue 4 in de Pieter Vanderdoncktdoorgang. Ben er gisteren geweest, er zat een blonde en ze zei dat ze Eveline heette. Dus ik neem aan dat er opnieuw iemand anders zit? Over een Eveline/Evelyn/Evelin/... in Gent vind ik geen topic.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan