Recensie Bridget, Den Haag, Geleenstraat 74 k2 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ed Nilson

Stamgast
Forumpionier
432
02/07/21
178
6
Intiem
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het laatste half jaar drie keer bij Bridget op bezoek geweest. Voor mij een van de mooiste dames in de straat. Ze let niet zo goed op de mensen die voorbij lopen, maar toen ik haar aansprak had ik meteen goed contact. Kinky en intieme sessies met haar gedaan. Fijne dame in de omgang. Tepelspel bij mij weet ze goed op te voeren en haar handjes zijn sterk genoeg voor flinke sensatie. Ze had me vastgebonden aan het kruis en begon me te teasen en te rijden. Daarna heeft ze me stevig genomen. Het is meer een kinky girl en zal nooit een strenge meesteres worden, maar dat heeft ook mijn voorkeur. Ze heeft de spullen en de techniek om er een mooi feestje van te maken.
 
Bridget is zeer knap, en daarom wel waard voor een keertje. De seks is heel basaal, niet heel intiem. Ze is geverfd blond en heeft een mooie strakke lichaam. Houdt er echter niet van om tussen haar benen aangeraakt te worden en je mag ook niet haar tepels kussen! Pijpen en dergelijke is echter prima in orde en ze is daar zeer bedreven in!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vaak langs deze dame gelopen op een of ander manier spreek mij niet aan terwijl ze best wel knap is. Zit vaak achterover met haar telefoon te spelen. Let niet op wie er langs loopt. Totdat je recht voor het raam sta. Voor het raam besproken wat de kosten zijn en snel binnen gelopen. Eenmaal binnen geld overhandigd uitgekleed en wasje gedaan toen ging het feest beginnen. Spreek je aan en kijk poes lief naar je. Ze lag al helemaal klaar voor me en wil graag snel beginnen. Pijpen zonder condoom deed ze langzaam en diep. Af en toe kijk ze je aan alsof ze met haar ogen iets wil zeggen. Van langzaam tot in versnelling soppend en likkend over me eikel. Ze laat zien dat het lekker is. Tijdens pijpen maakt ze ook geile geluiden. Na een minuut of 10 was het wel over en ze wilde tot sex. Eerst doggy. Ze is slank dus ik kon goed stoten. Ze ging lekker tegen werken en laat me hard nemen. Zij vermaakte me echt goed. Daarna afgemaakt met missionaris met haar handen om me nek en onze lichamen tegen elkaar. Ik mocht nog even blijven liggen op haar. Ze liet me niet eruit halen en kruisden haar benen om me heen. We maakte nog een klein praatje en ze help te me om cd te verwijderen met wat papier. Ik kreeg een gfe van haar. Totaal niet verwacht bij deze dame. Behandel haar met respect en je krijgt zeker wat terug. Na het wassen en omkleden 3 kusjes gekregen op de wand en weer richting uitgang. Ik denk dat ik nog wel eens terug ga.
 
Bridget is een van de knapste dames van Den Haag/Geleenstraat. Ook weer een dame met een pittig karakter, maar daar houd ik wel van. Liever dan zo'n slap meegaand typetje. Heerlijk lichaam, lekker pijpmondje. Mooie tieten!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bridget had ik jaren geleden, toen ze nog op nr. 23 werkte, twee keer bezocht. Daarna haar min of meer "uit het oog verloren", hoewel ze bijna altijd aanwezig is.
Vandaag besloten weer eens naar binnen te stappen.
Ze was verbaasd dat ik me aan haar raam meldde (had me waarschijnlijk ook al heel vaak langs zien lopen de afgelopen jaren), en kon zich niet meer herinneren dat ik eerder bij haar geweest was.
Aan het raam verder niets besproken, ik vroeg of ik binnen mocht komen, zij zei "50 euro", ik "OK".

Op de kamer vroeg ik of PZC mogelijk was, dit was niet het geval. "Only normal sex". De in bericht nr. #3 gemelde PZC-ervaring (in de tekst, niet in het formulier) kan ik dus niet bevestigen.

Dus het bij het basisbedrag van 50 gehouden, PMC, neuken vond ik niet nodig (dit aan het begin al gemeld).

Ze begon met wat trekken en spelen (een beetje hardhandig, maar wel lekker). Het is een dame die best gezellig tegen je aan komt liggen.

Toen condoom er om heen en pijpen. Ik zei er bij dat ik van "soft en slow" hield, en daar hield ze zich uitstekend aan. Erg opwindend en voelde prima aan, ondanks het condoom. Ik zat zelfs tegen het klaarkomen aan, maar dat ging toch net niet lukken, dus haar gevraagd om het met de hand af te maken. Dat deed ze ook heerlijk (ZC en met olie).

Terzijde, "trekken kan ik zelf ook" hoor ik regelmatig zeggen op het forum. Het is een groot verschil of jijzelf of iemand anders het doet. Het lekkere/opwindende is juist dat die ander de macht heeft over jouw orgasme als ze jou aftrekt. Aan de manier waarop ze me aankeek met haar prachtige ogen terwijl ze me aftrok werd duidelijk dat zij dat ook wist, wat de opwinding weer vergrootte. Kortom, dit moest wel uitlopen op een explosie, en dat gebeurde ook. Ik kwam tot op mijn schouder geloof ik :D

Na afloop maakte ze me schoon met vochtige doekjes en tevreden ging ik weer naar buiten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren Bridget bezocht. Ik ging eigenlijk voor Nina maar zij zat op haat plek. Mooie verschijning. Lief gezicht en mooie lange blonde haren. We spaken af met strap-on. Eenmaal binnen vroeg ze of ze eerst mocht teasen. Nou, dat deed ze fantastisch. Geen zoenen maar wel heel intiem waarbij ze heel dicht met haar gezicht bij die van mij kwam, streelde en m'n tepels likte. Tegelijkertijd gaf ze me een prostaatmassage. Echt hemels. Na een tijdje bond ze mijn enkels vast en trok ze omhoog met een ketting zodat ze mij goed missio kon neuken. Ze keer me vaak lief en lachend aan tijdens de seks. Ze heeft echt een mooi gezichtje en mooie natuurlijke borsten met hele lekkere tepels. Na de daad nog even nagepraat. Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste. Toen ik wegging stond er al iemand op haar te wachten.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week Bridget weer bezocht. Ze is wat voller geworden t.o.v. 4 jaar geleden toen ik voor het laatst bij haar was. Maar het staat haar erg goed, haar borsten zijn groter en steviger geworden en ze heeft n heerlijke lekkere stevige neukkont gekregen. Niet te groot, niet te klein; precies goed. Heb eerst heel uitgebreid haar kontje en bilnaad gelikt, en mijn tong heel diep in haar poepertje gestopt. Je moet dan met je handen haar billen goed uit elkaar doen, en dat vond ze heel lekker en geil. Haar kontje smaakt ook heel lekker, dus ik heb zeker n half uur met mijn tong erin gezeten. Daarna haar kut gelikt, en haar daarna op z'n hondjes hard geneukt. Daarvoor had ze mij al lang en diep gepijpt, terwijl ik haar hoofd op mijn lul drukte.
Lekker klaargekomen, en daarna opnieuw haar kontje lang gelikt.
Wat is het toch n lekker ding!
Ik ga binnenkort snel weer langs ..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bridget is na een aarzelend begin uitgegroeid tot mijn absolute topper die ik toch zeker maandelijks probeer te bezoeken.

Een aantal jaar geleden bezocht ik haar voor het eerst. Ze viel me op als één van, zo niet de knapste van de straat en ze stelde toen al niet teleur, hoewel ik destijds wel het wat afstandelijke wat ik vaker terug heb gelezen ervaarde.

Desondanks ben ik haar vaker gaan bezoeken en eigenlijk al vanaf de tweede keer is het iedere keer weer een genot. Bridget heeft haar principes en daar houd ik wel van, hoewel m'n wens om met haar te kunnen zoenen daardoor maar niet uitkomt 😆. In pijpen is er denk ik geen betere dan Bridget. Ze doet dit afwisselend hard en zacht, likt en zuigt en deepthroat met veel gevoel. Ondertussen kijkt ze je uitdagend aan en lijkt zij ook echt te genieten. Dit geldt ook voor het beffen waarbij ze zichtbaar geniet en natter en natter wordt en soms zelfs op een orgasme te betrappen is (of lijkt, ik blijf op m'n hoede 😬). Ook hierbij kijkt ze je weer gewillig aan en zoekt ze ook met haar handen contact met je. Ook de sex is puur genieten. Zowel in missionaris, als in doggy en ook on top, heb ik geen betere ervaringen dan met Bridget.

Qua hygiëne kan het niet beter en ook in de social talk is ze leuk.

Dus nogmaals; Bridget is een absolute topper die niet voor niets al 10 jaar in de straat actief is en hopelijk ook nog lang blijft!
 
Laatst bewerkt:
Dan ga ik snel weer langs. Is toch wel een van de mooiste en lekkerste dames die achter het raam werkt. Heerlijke stevige borsten, en zeer goede pijpkwaliteiten: stevig haar lippen rondom je penis, goed diep pijpen, gaat ook lekker lang door en stopt niet meteen na 2 minuten. Een heerlijke kont, mooie en lekkere schaamlippen en n kut die heerlijk smaakt. Haar kontje likken is geil, waarbij je lekker diep met je tong erin kan. En tenslotte neuken in meerdere standjes.
 
Gisteravond lang het raam gelopen bij haar, leuke verschijning hoor ...

Gevraagd naar de mogelijkheden, is deepthroat mogelijk ? " hangt van je grote af " , dat kan ik me voorstellen

17/18 cm ... " nou dat gaat dan denk ik niet lukken...

Snel door gelopen in deze :(

Dus weet niet hoe diep deepthroat is bij mijn voorgangers , mogelijk kleiner geschapen dan mijn persoontje

Hoor het graag van jullie hoe en wat... Mss de volgende keer dan toch maar is gokken
 
Je had het gewoon moeten proberen. Die van mij is ook niet bepaald klein en behoorlijk dik en die past helemaal in haar mondje....ook deepthroat. Geen enkel probleem. Ze werkt al ca. tien jaar achter het raam dus ik neem aan dat ze in die tien jaar heel wat grote exemplaren voorbij heeft zien komen.
Dat heeft ze me ook verteld trouwens, dat ze graag een (hele) grote en harde in haar mondje en kutje heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan