WHEM Brigitte Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ho aan de telefoon zei ze dat ze dichtbij burgers zoo ontvangt, is daar dan een camping?
Is de toegang tot de camping vrij annoniem te doen?
is ze hygiënisch maar voor mij nog een belangrijker punt; is ze geil, komt ze echt klaar, kortom geniet zij ook? Of is ze plichtmatig, lettend op de tijd?Ik ben meer een gever daar word ik zelf echt geil van.
 
Ben er een tijdje terug geweest, foto's met het lange haar komen aardig overheen. Nette aardige vrouw en had wel het idee dat ze er van geniet. Helaas het pijpen alleen mc, dus geen herhaling voor me. Op en af van de camping is niet echt onopvallend.
 
ik ben vrijdag geweest bij haar
maar een recensie heeft zij liever niet, dus dat respecteer ik dan ook
wel ontvangt zij nog op de camping van Gilles maar je kan daar ongezien binnenkomen
en het is nu na seizoen dus minder drukte
 
ik ben vrijdag geweest bij haar
maar een recensie heeft zij liever niet, dus dat respecteer ik dan ook
wel ontvangt zij nog op de camping van Gilles maar je kan daar ongezien binnenkomen
en het is nu na seizoen dus minder drukte
We hoeven ook niet tot in details te weten wat je allemaal uitgespookt hebt. Wel zou het voor je medewandelaars handig zijn om te weten of het goed was of niet, of de foto's nog kloppen en dat soort zaken. Anders kunnen we dit topic net zo goed laten sluiten.
 
We hoeven ook niet tot in details te weten wat je allemaal uitgespookt hebt. Wel zou het voor je medewandelaars handig zijn om te weten of het goed was of niet, of de foto's nog kloppen en dat soort zaken. Anders kunnen we dit topic net zo goed laten sluiten.
het was goed de foto's kloppen, maar ze ontvangt niet in een crematorium
en de afspraak werd goed nagekomen
ik zal zeker nog eens terug gaan
hopelijk is zo genoeg verteld
 
dat jullie op zo,n fossiel willen duiken snap ik werkelijk niet
Ze lijkt echt niet op een fossiel hoor, ze is leuk en gezellig en een prettig onderkomen op de camping. Ben er jaartje geleden geweest, en voor herhaling vatbaar. Ze is idd wel vaak op vakantie..
Wel grappig trouwens: fossiel = versteende botten, skinny = botten + huid, al bijna een fossiel.
Gelukkig heeft iedereen zn voorkeuren, maar helaas respecteerd niet iedereen voorkeuren die niet in hun kadertje passen
 
Terug
Bovenaan Onderaan