Recensie Britt, Dianes Secret, Den Haag 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ÝuckFou68

Newbie
7
13/01/23
9
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Wat een TOP date heb ik gisteren gehad met Britt !

Gisteren rond 18:00 bij Dianes Secret naar binnen gegaan. OP de site in de agenda kon ik zien dat er een topbezetting was. Bij binnenkomst zo rond 18:00 was er inderdaad een topbezetting want ik had de keuze uit bijna alle dames die volgens de agenda aanwezig moesten zijn.

In de voorstel ronde al snel de keuze laten vallen op prachtige Britt die opviel door haar lengte, slanke postuur en sexy lingerie. Op de kamer was het meteen een feestje. Het opwarmen begon staand waarbij we al tongzoenend elkaars lichaam aan het verkennen waren. Na de wasbeurt op het bed gaan liggen en het nog even heerlijk zoenend doorgegaan met de verkenning.

Het jasje om en daarna werd ik getrakteerd op een geweldige pijpbeurt waarbij ze zich dusdanig plaatste dat ik haar heerlijke met mijn vingers kon bewerken. Daarna positioneerde ze zich zodat ik haar met mijn tong kon verwennen.

Verder in verschillende standjes nog heerlijk verder gegaan waarbij er nog heerlijk kleine pauzes waren waarin er werd gezoend. Ze voelde goed aan dat ik naar mijn hoogtepunt toe ging. Snel de jas uit en vervolgens heerlijk met het betere handwerk naar een hoogtepunt gebracht.

Britt is echt een topper die precies weet hoe ze een man heerlijk kan verwennen. Bij een volgend bezoek staat ze bovenaan mijn lijst !
 
Wat een TOP date heb ik gisteren gehad met Britt !

Gisteren rond 18:00 bij Dianes Secret naar binnen gegaan. OP de site in de agenda kon ik zien dat er een topbezetting was. Bij binnenkomst zo rond 18:00 was er inderdaad een topbezetting want ik had de keuze uit bijna alle dames die volgens de agenda aanwezig moesten zijn.

In de voorstel ronde al snel de keuze laten vallen op prachtige Britt die opviel door haar lengte, slanke postuur en sexy lingerie. Op de kamer was het meteen een feestje. Het opwarmen begon staand waarbij we al tongzoenend elkaars lichaam aan het verkennen waren. Na de wasbeurt op het bed gaan liggen en het nog even heerlijk zoenend doorgegaan met de verkenning.

Het jasje om en daarna werd ik getrakteerd op een geweldige pijpbeurt waarbij ze zich dusdanig plaatste dat ik haar heerlijke met mijn vingers kon bewerken. Daarna positioneerde ze zich zodat ik haar met mijn tong kon verwennen.

Verder in verschillende standjes nog heerlijk verder gegaan waarbij er nog heerlijk kleine pauzes waren waarin er werd gezoend. Ze voelde goed aan dat ik naar mijn hoogtepunt toe ging. Snel de jas uit en vervolgens heerlijk met het betere handwerk naar een hoogtepunt gebracht.

Britt is echt een topper die precies weet hoe ze een man heerlijk kan verwennen. Bij een volgend bezoek staat ze bovenaan mijn lijst !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/DsApps/mobile/girl.php?name=Britt&originUrl=girls.php
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De volledige recensie
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Uit de line-up Britt gekozen. Een lange, slanke blondine met een typische Hollandse uitstraling. Kamer 4 toegewezen gekregen en na het uitkleden en kort opfrissen, staand met haar gezoend. Toch wel een vreemde ervaring aangezien ze met hakken een flink stuk langer is dan ik zelf ben. Britt deed alles wat ik kon verwachten en na elkaar verwend te hebben in verschillende standjes het afgemaakt. Toch zit er denk ik geen herhaling in voor mij, ondanks dat Britt lekker mee deed en een prima service leverde, voelde ik geen echte klik. Ze kwam soms wat nors/hard over waar ik vaker vrouwelijk & zacht in een dame kan waarderen.

Daarbij heb ik niet optimaal van de afspraak kunnen genieten. Kamer 4 (en het bed) is veel te klein. Je moet jezelf in allerlei bochten wringen en zeker met een dame die tegen de 1.85m lang is. Ikzelf ben niet lang en kon nog geen eens languit liggen op bed. Britt kon er niks aan doen en was zelf ook al niet blij met de kamerkeuze. Jammer dat een kamer veel invloed op mijn bezoek heeft gehad. Ik hoop dat er vanuit DS niet alleen zakelijk wordt gedacht, maar ook aan wat je de klanten biedt voor het toch aanzienlijke bedrag van deze hobby.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
255
Ook ik heb een afspraak met deze dame gemaakt.
Als lang, slank en blond je ding is, dan moet je bij Britt wezen.
Doet lekker mee met tongzoenen, pijpen, beffen en diverse standjes, en niet alleen op bed.
Ik kom nog wel eens terug.
 
@VinMe en anderen die Britt hebben bezocht: bij deze zaak kunnen ze geweldig goed photo shoppen en lijken de dames in het echt meestal niet op de plaatjes. Heeft Britt een goed figuur, platte buik, recht staande voorpartij en is haar gezicht om aan te kijken? De review klinkt goed maar ik werd getriggerd door "typische Hollandse uitstraling". Dat is meestal een dikke kont, buikje en hier en daar hangende zaken.

Ben benieuwd en lees het graag hier.
 
@Flip Met typische Hollandse uitstraling heb ik het meer over haar gezicht. Ik vind Britt zo'n dame die je tegen komt aan de andere kant van de wereld en alsnog zo kan zien dat ze een Nederlandse is. Verder een nuchtere uitstraling zonder al teveel make-up etc. Haar lichaam is slank en borsten passend bij haar lengte en figuur. Er zijn altijd knappere dames te vinden, maar ze is zeker niet lelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Excellent services and a very down to earth lady!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Britt
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Britt langs geweest en ik kan niet anders zeggen dat het een geweldige ervaring was. Afspraak maken ging goed (ze zat bijna helemaal volgeboekt maar gelukkig nog een half uurtje vrij), na het afrekenen kwam Britt mij ophalen, mooie lange slanke Nederlandse meid. Voor we goed en wel op de kamer waren pakte ze me al vol op mijn mond en hierna werd het alleen maar beter. Je mag veel bij haar en ook voor een leuk gesprek in het Nederlands kan je bij haar terecht hoewel dat zeker niet van de actie afgaat. Ze heeft overigens geen piercings maar wel tattoos dus de foto's zijn niet helemaal accuraat. Britt ziet mij zeker terug.
 
Tijdens het wachten op mijn date bij DS Britt telkens voorbij zien lopen. Haar blond is erg sluik donkerblond en haar gezicht stond niet op een zomerse stemming. Mogelijk had dat te maken met de weersomstandigheden van die dag. Britt heeft de langste benen die ik voorbij heb zien komen. Mooi dun en zonder putjes. Ze lijkt te barsten van de energie. Ondanks de hele grote tattoo op haar been, misschien toch maar eens proberen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Britt
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was druk bij DS want er waren geen kamers vrij maar kon na even in de woonkamer te wachten met Britt naar de kamer. Dit was mijn eerste keer met haar en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Mooi lange meid met een gezonde sexdrive deed met alles mee en heeft het mij prima naar de zin gemaakt. Alle standjes gehad en ook het pijpen was goed en diep de volgende keer vraag ik het haar om zonder te doen wat zij als extra aanbied alleen de eerste keer kijk ik altijd de kat uit de boom.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zo'n 1,5 week geleden liep ik op de bonnefooi binnen bij DS gezien veel dames aanwezig waren, w.o. Britt. Ze was gelukkig niet bezet, mijn keuze stond dus vast n.a.v. nieuwsgierigheid, hoewel ik op het moment van niet direct een 'wow'-gevoel had. Tijdens de reguliere besproken zaken & opfrisbeurt op de kamer babbelden we wat verder, met wat lichte kusjes tussendoor. Daarna nam ik toch snel plaats op het bed, want staand zoenen was wat vreemd door haar lengte en m.n. die naaldhakken, ook al ben ikzelf niet heel klein met mijn 1.82m. Het 'ijs breken' gedurende het gesprek bleef m.i. ook erg lastig bij Britt en dat heeft weinig goeds gedaan aan het geheel. Net als @VinMe vond ik Britt erg afstandelijk & nors overkomen.

Op bed bleef het namelijk wederom bij een handjevol lichtje kusjes en twee likjes met het puntje van haar tong, ondanks dat we op voorhand iets anders overeen waren gekomen… Pijpen was niet ultiem maar afdoende en ook na enige aanwijzing ontbrak het alsnog aan inzet/passie. Britt stond er na het te vragen ook niet voor open om mijn ballen & nabije plekjes te verwennen. Het is weliswaar geen must, maar ik vind het toch opwindend als ook mijn scrotum flink wordt bewerkt. T.z.t. stelde ik alsnog maar standje 69 voor, maar door de lengte van Britt was dat misschien niet erg handig, dus ik pakte er een kussen bij om wat naderbij te komen. Dat voelde alsnog niet heel fijn aan, ik kon gewoonweg niet ontspannen liggen en mijn opwinding verdween snel. Ik heb Britt daarna op een wat meer comfortabele manier gebeft, zodat ik er minder krampachtig bij lag. Tijdens het beffen hielp ik mezelf maar weer op oorlogssterkte, want het doorsnee pijpwerk en het half uurtje geloofde ik inmiddels wel. Na twee kortstondige standjes heb ik mezelf dus maar leeg gemolken gezien ik wel klaar was met dit weggegooide half uur.

Al met al is Britt een prima Hollandse & nuchtere dame, met een naturel lichaam en ook zonder allerhande overdreven opsmuk. Ik heb het bezoek aan Britt als zeer matig ervaren en voor een ander is zij misschien wel een goede optie. Waarschijnlijk was de klik er gewoonweg niet o.i.d… Haar afstandelijke houding vond ik een flinke domper. Ik geef Britt niet meer dan 2 sterren (cq. 3-) omdat ze weliswaar hygiënisch was, maar toch erg passief was. Voor mij dus geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan