Recensie Britt / Jade, Brecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jade-666-667.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
2 weken geleden eens geweest. Had late namiddag een berichtje gestuurd voor wat meer informatie en prijzen omdat de advertentie wel heel beknopt is. Geen reactie. Na een uur of 2 plots wel bericht terug.

Date van uur, 180 euro, ze beweert nymfo te zijn, had geen vaste lijst van wat kon en niet kon, want "dat hing helemaal af van hoe je haar bevalt want ik mocht langskomen maar ze garandeerde niet dat de date zou doorgaan", was de reactie.

Ik twijfelde nog of ik hoe ik dit nu moest opnemen, maar die (toch wel wat arrogante) reactie triggerde me wel... Dus toegehapt en een uurtje later mocht ik daar zijn. Mijn verwachtingen waren navenant. Ofwel beviel het haar niet en was ik snel terug thuis, of ik 'viel in haar gratie' en veronderstelde dan een deftig uurtje mee te maken...

Ik bleek dus in haar smaak te vallen, dat is iets, maar verder...

Locatie is dus niet Brecht maar Schoten, in een niet echt hoogstaande buurt, maar dat terzijde.

Aangekomen vrij simpel appartement. Vuil kan ik het niet noemen, super proper ook weer niet.

Foto's kloppen, voor zover je op de foto's iets ziet. Maar wat je ziet klopt, redelijk figuur redelijke borsten.

De date viel verder al bij al tegen.

Ze rookt stevig, zijzelf en heel het appartement ruikt enorm naar de rook. Geen aanrader voor mensen die het thuis moeten uitleggen. Voor een geile nymfo te zijn vond ze het blijkbaar wel aangenaam om eerst iets meer dan een uur nog wat te praten over allerlei dingen (ik citeer : "eindelijk eens iemand die zijn wereld kent"). Gesprek niveau is goed, ze beweert psychologe te zijn. Zou kunnen aan de manier hoe ze over bepaalde dingen praat.

Uiteindelijk neemt ze dan toch initiatief. Tongzoenen kan, maar niet overtuigd. Pijpen was goed, niet fantastisch. Ze werd graag gebeft zei ze, en ik doe dat graag dus.. Ze kwam heftig klaar bij het likken (no fake ik ken het verschil). Ze wilde daarna direct hard gepakt worden, zo had ze het graag. En inderdaad, ze kwam samen met mij een tweede keer vrij hevig klaar. Ze was daarna een minuutje of 2 'groggy' en schokte na. Geen probleem, maar aangezien de sex zelf amper kwartiertje duurde en ze zichzelf een hevige nymfo noemt, wilde ik rustig een 2de rondje beginnen. Wel niet dus.. Plots was ze 'moe'.

Dan maar rustig aangekleed terwijl zij een volgende sigaret rookte en dan maar vertrokken. In de auto zag ik dat ik 1u40 binnen was geweest. Ongeveer 1u20 gepraat en ongeveer 20 minuten sex. Het was ook terug in de auto dat ik zelf merkte hoe erg ik naar de sigaretten rook. Echt enorm. Thuis direct alles in de was gegooid en zelf 20 minuten onder de douche gestaan.

Herhalingsgevaar ? Neen. De sex op zicht was lekker maar kort een eenzijdig. Voor een nymfo is ze heel passief. En uiteindelijk 180 euro voor een kwartier.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan