Recensie Brittany Wong 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronny32m

Newbie
12
26/10/22
3
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/sexy-ladyboy-passive-and-active-trans-girl-boyfriends-deal.html?m=s
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na erg lang geilen op Brittany haar foto's, toch de stap gewaagd om haar te kiezen als mijn eerste ervaring met een TS.

Ze was ook zo goed als de enige met wie contact via RL chat of Instagram me gelukt is. Ik wil namelijk niet openlijk mijn gsm nummer gebruiken.

Ontvangst was dit maal op een appartementje in Aarschot.
In het lege appartement met redelijk luide muziek werd ik meegenomen naar een erg klein kamertje met een bed achterin.
Laten we het knus noemen, maar het was eerder benauwd.

Ze heeft een erg mooi figuur met een stel knappe tieten. Erg zachte huid en verzorgd uiterlijk.

Ik liet haar maar de leiding nemen, want ze verstond geen letter Engels natuurlijk.

Pijpen was met (anale sex) condoom, dus eerlijk gezegd niet veel aan gehad.
Vervolgens wilde ze mij neuken, daar heeft ze het de volle 5 minuten vol gehouden met mij op m'n rug, had het graag heel anders gezien, maar met de taalbarriere en het feit dat het mijn eerste keer was, was dat best moeilijk.
Elke keer ik aan haar tepels zoog kwam er een overduidelijk fake en beetje te luid gekreun.
Nadien ging zij liggen met haar benen de lucht in en was het mijn beurt. Hier eindigde het voor mij ook wat sneller dan voorzien.
Condoom haalde ze er af en de vuilbak in... Dat was het dan.
Ze vroeg wel nog of ik nog een massage wilde, maar die heb ik maar afgewezen.
Al bij al op minder dan een half uurtje weer buiten, een ervaring rijker, maar licht teleurgesteld.
 
Heb haar eenmaal bezocht in Deinze, zeer knappe dame. Perfect lichaam,niet al te groot geschapen maar laat zich graag pijpen. Intiem had ze na 5 minuten al pijn aan haar kontje en ze heeft me dan maar gepijpt .
Niet echt ontevreden maar het had beter kunnen zijn.
 
Verlede maand afgesproken. Ook na lang geilen toch eens de stap gezet naar haar. Was teleurstellend! Tongkussen deed ze niet (wanneer ze op Whatsapp zei van wel), actief deed ze met veel moeite. Gepijpt worden vind ze het leukst precies. Na kwartier moest ik al afwerken want de volgende stond ongeduldig te wachten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan