WHEM Brooklynn Putten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Denk dat dat Nova moet wezen of laatst noemde ze zichLuna .

Ooit geweest toen ze ontving in huizen.
Ze zij anaal te doen maar toen ik daar was kon het niet .
Ze had op hookers recensies maar waren niet altijd positief
 
Ik heb zojuist p de link in #1 geklikt en zie dat de laatste update 21 uur geleden heeft plaatsgevonden. Als standplaats staat (gewoon) Nunspeet vermeld. Maar cardates kunnen ook wel elders worden aangeboden toch?
 
Vreemd, want op het moment dat ik mijn bericht plaatste, was het toch echt "Leiden, Zuid-Holland".
En ja, een cardate kán natuurlijk overal, maar toch wat onpraktisch om er uren voor te gaan rijden.
 
Vreemd, want op het moment dat ik mijn bericht plaatste, was het toch echt "Leiden, Zuid-Holland".
En ja, een cardate kán natuurlijk overal, maar toch wat onpraktisch om er uren voor te gaan rijden.
Klopt af en toe ook Heerhugowaard.
Ze ontving vroeger in huizen .
Ben er 1 keer geweest pijpen kan ze wel
 
Het valt in ieder geval niet mee om een afspraak te krijgen. Na de vraag of ze op een bepaald tijdstip kan en ze dat tijdstip bevestigd, reageert ze niet meer. In de loop van de dag gaat de advertentie ook van Nunspeet, naar Lelystad, Putten of Nijkerk. Een reislustige dame.
 
Het valt in ieder geval niet mee om een afspraak te krijgen. Na de vraag of ze op een bepaald tijdstip kan en ze dat tijdstip bevestigd, reageert ze niet meer. In de loop van de dag gaat de advertentie ook van Nunspeet, naar Lelystad, Putten of Nijkerk. Een reislustige dame.
Overal is het maar lastig om een afspraak te krijgen ?
En er zijn helaas van 2 kanten af fakers
 
Drie keer is scheepsrecht en dat zou dan een positief resultaat moeten zijn: helaas is het drie keer hetzelfde resultaat!
Het lukt niet om een afspraak te maken. Punt erachter en geen energie meer aan verspillen.......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan