Recensie Bruna, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack217

Vaste klant
196
25/10/21
108
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Soft SM
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9304171-bruna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een prachtige vrouw (van de foto's). Ze ontvangt in een hotelletje bij de ring en ze had er zin in. Laat zich gewillig beffen en pijpen was ook zeer enthousiast. Net niet deepthroat maar ze probeerde het wel. Na een aantal standjes en een klein beetje kinky spel ( spanking, choking) heerlijk klaar gekomen. Misschien enige minpuntje is haar gebrekkig Engels.
 
Ze zijn wel wat ouder, maar ik heb alle tatoeages gechecked. In de advertentie sta
At dat ze 35 is en ze zag er echt een stuk jonger uit. Toen ik het vroeg vertelde ze dat ze in januari 35 was geworden. Ze blijft nog een paar dagen en gaat daarna weer terug naar België.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9304171-bruna#photos&gid=1&pid=4
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was eigenlijk helemaal niet van plan om te gaan wandelen van de week. Totdat ik de advertentie van Bruna tegenkwam. WOW!!
Zoals eerder gemeld zijn de foto's wel een paar jaartjes oud, maar ze ziet er nog steeds geweldig uit.

Kan kort over de date zijn, heeeeeerlijk.
Alles wat ik belangrijk vind werd gedaan. Tongzoenen, knuffelen, ik mocht 'r beffen. Had misschien wel te maken met dat we een klik hadden. (gelukkig maar)
Ze is iets voller dan op de foto's, maar dat stoort totaal niet.
Een absolute aanrader.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9304171-bruna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toen in haar in het hotel op de kamer ontmoette, had ik wel het gevoel dat ik haar niet herkende van de foto's. Oude foto's of geshopt, ik weet het niet.
Dat neemt niet weg dat het een mooie dame is, met hele mooie ogen.
Ik zal er niet zo snel terug naar toe gaan, vanwege de hotelontvangst, en er was niet echt een klik. Ik miste de klik niet met het fysieke, daar nam ze de tijd en de rust voor, maar het was meer van klaar dus weer weg. Misschien lag dit aan de 30 minuten die we hadden, en had dit een uur moeten wezen.
Op alle vlakken goed, algemene persoonlijke oordeel is voldoende. Knappe meid, doet wat ze moet doen, geen GFE.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9304171-bruna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze dame mogen bezoeken. Kreeg een snelle reactie, duidelijke appjes. Werd naar een motel bij de ring geleid.
had mij voorbereid op een prima afspraak. Niet op dit.
bij binnenkomst een knuffel en een zoen, werd naar t bed getrokken en vol passie gezoend en beetgepakt. Toen bedacht ze zich, de financiën moesten ook nog gebeuren. Ze smeet het op de plank en ging door. Lekkere diepe tongzoenen, kleding werd snel en vakkundig verwijderd. Kreeg ondertussen kleine aanwijzingen, op dr tepels zuigen, dr heerlijke kont beetpakken. Toen begon het pmc. Goed afgewisseld en lekker diep. Tussendoor kwam ze op me zitten en begon te rijden, daarna weer pmc en verder rijden, onderwijl zoenend likkend. Heb haar daarna nog gelikt en werd na 5 minuten omhoog getrokken tongzoenend terwijl ze op mij zat het hoogtepunt bereikt .

Het was wild , vol passie en voor veel herhalingen vatvaar.
Ze is de dame van de fotos, iets ouder maar schat haar rond de 35. Heerlijk lichaam, goed verzorgd en bloedmooi.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan