Recensie Bruna , Den Haag , Doubletstraat , ? 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jimmybones

Wandelaar
46
08/04/22
44
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
vandaag rondje doublet gedaan bij 2 dames naar binnen geweest de eerste was ruby " dit was een licht getinte mooie dominicaanse met een hele volle kont zat volgens op 26k3 of k4 aardige meid kusjes in je nek ze kwam ook richting me mond maar daar ben ik niet zo van trek je lekker af terwijl ze met je ballen speelt zc daarna pijpen met cd was goed diep en kijkt je onduigend aan en seks was ook goed alleen doggy gedaan 1 keer slap geworden en toen hielp ze mij em weer hoog krijgen leuke meid ! "

Na deze dame was ik nog steeds in de stemming en besloot om bij nog een dame naar binnen te gaan wou eerst voor pzc bij nelly naar binnen de stenen passage ze vroeg 35 € voor ik besloot nog een rondje te doen toen ik terug kwam was ze bezet

tijdens de rondjes viel mij een donkere dame (bruna ) op die ik al een keer aan het begin van de straat heb gezien deze dame is een beetje vol en heeft lange vlechten waarvan de zijkant opgeschoren een beetje een kinky kapsel niet perse mijn type maar ze had toch wel wat geen spijt dat ik naar binnen ben gegaan aardige dame pijpt lekker diep en heeft echt een lekker strak kutje ze spreekt goed nederlands ze stond vandaag ergens in het midden maar zei dat ze meestal
aan het begin van de straat staat 4k1
 
Laatst bewerkt:
Was gisteren ook in de doublet. Heb Bruna vaker gezien op 4 k1. Uitstraling van deze dame is zeer positief want ze had steeds een vriendelijke blik en ze spreekt gewoon NL. Rond 13 uur zag ik haar in de straat en tegen 14 uur zat ze klaar achter het raam. Hoop haar straks te treffen en mijn bezoek aan haar zal ik uiteraard recenseren.
 
Om het nog wat ingewikkelder te maken, Natalya werkt normaal in de avonduren. Maar soms overdag.
Om het nog wat ingewikkelder te maken, Natalya werkt normaal in de avonduren. Maar soms overdag.
dame die ik bedoel stelde zich voor als bruna stond toen in een andere kamer lange nep vlechten ze komt uit brazilie maar ze is donker lijkt beetje antiliaans
 
is het deze?
vandaag rondje doublet gedaan bij 2 dames naar binnen geweest de eerste was ruby " dit was een licht getinte mooie dominicaanse met een hele volle kont zat volgens op 26k3 of k4 aardige meid kusjes in je nek ze kwam ook richting me mond maar daar ben ik niet zo van trek je lekker af terwijl ze met je ballen speelt zc daarna pijpen met cd was goed diep en kijkt je onduigend aan en seks was ook goed alleen doggy gedaan 1 keer slap geworden en toen hielp ze mij em weer hoog krijgen leuke meid ! "

Na deze dame was ik nog steeds in de stemming en besloot om bij nog een dame naar binnen te gaan wou eerst voor pzc bij nelly naar binnen de stenen passage ze vroeg 35 € voor ik besloot nog een rondje te doen toen ik terug kwam was ze bezet

tijdens de rondjes viel mij een donkere dame (bruna ) op die ik al een keer aan het begin van de straat heb gezien deze dame is een beetje vol en heeft lange vlechten waarvan de zijkant opgeschoren een beetje een kinky kapsel niet perse mijn type maar ze had toch wel wat geen spijt dat ik naar binnen ben gegaan aardige dame pijpt lekker diep en heeft echt een lekker strak kutje ze spreekt goed nederlands ze stond vandaag ergens in het midden maar zei dat ze meestal
aan het begin van de straat staat 4k1
 
is het deze?
Deze dame heb ik gisterenavond gezien op de Doublet 4 k1.
Ik ben twee keer langs haar heen gelopen, omdat het in eerste instantie wel wat leek maar ik ben toch maar verder gelopen, ze was toch niet mij type. Ze is zoals op de fotos al aangegeven een wat vollere dame, maar mist een paar lekkere tieten. Bovendien vond ik haar niet echt vriendelijk kijken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan