Recensie Bruna Landhuisje Overloon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PixelPanda

Newbie
10
12/04/24
5
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/naomi/
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag een bezoekje gebracht aan Het Landhuisje. Ik was van plan om voor Triana te gaan, maar bij de voorstelronde bleek het toch niet helemaal mijn smaak, de foto's zijn naar mijn mening iets teveel gepolijst.

Maar toen was daar Bruna, en wauw….. Daar kon ik geen nee tegen zeggen. Wat een verschijning, en bij de begroeting leek ze enthousiast en merkte ik al direct een klik. Een Spaanse dame van een jaarte of 28, die uitstekend Engels spreekt.

Ik had haar op de site al wel zien staan, en kan zeggen dat haar foto's zeker niet gepolijst zijn. Wat een prachtige vrouw om te zien in het echt. Heerlijke heupen en billen, prachtige borsten met de zachtste tepels die ik ooit heb gezien (allemaal natuurlijk) en een leuk koppie.

Na een korte douche lag ze klaar op bed en nodigde ze me uit om bij haar te komen liggen, waarna ze direct begon met strelen, knuffelen en zoenen. Daarna verschillende standjes afgewerkt. Ze was zo opgewonden dat we geen glijmiddel nodig hadden.

Ze leek er zelf enorm van te genieten, en is er niet vies van om zelf ook aan het werk te gaan. De klik tussen ons was er, wat het echt een waanzinnige ervaring maakte. Van mij krijgt ze een dikke 10.

Als ze nog even wat langer in ons land blijft ga ik haar zeker nogmaals bezoeken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan