wildemeers
Wandelaar
- 25
- 27/09/21
- 6
Iemand die weet of dit raam nog regelmatig bezet is? Elizabeth zat daar.. zit zij daar nog?
Al vast bedankt voor de info.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenneen Elisabeth is al lang verdwenen god weet waar ..... in de linnestraat zit bijna niemand meerIemand die weet of dit raam nog regelmatig bezet is? Elizabeth zat daar.. zit zij daar nog?
Hallo, bedankt voor de berichtgeving andere vraag Delphine is gestopt weidestraat 19 waar bevindt ze zich zou haar zeer graag terug vinden thanksElisabeth zit in de gevangenis. Zoek maar op google naar mama leather (inclusief afbeeldingen zonder gezichtsblur) zoals zij bekend stond in het buurtje. Ze mag 12 of 16 jaar brommen. In 2019 is zij in hoger beroep veroordeeld. Sinds mama leather is opgepakt is het carré linnestraat 57 verzegeld en in beslag genomen door de staat, evenals de andere carrés waar de uitbating plaatsvond. Daarna kwam tina (nu linnestraat 103) erin. Of zij het gekocht heeft bij een openbare veiling weet ik niet. Snachts staan er nu nigeriaanse meisjes in t carré linnestraat 57, overdag weet ik niet zeker wie of wat. Overigens, tina en Elisabeth zijn beide te bewonderen via google maps street view in carré 57 als je door de verschillende foto's van het pand speurt.
Dit is Tina, die zit nu op linnéstraat 103. Op een andere foto van het pand in het jaar 2014 ofzo zie je mama leather met een rode leren onderbroek achter het raam staan.Is dit 'mama learher'?
Ik word wel geil van zulke gangstervrouwtjes
Delphine weet ik niets van. Ken haar alleen van online verhalen, maar heb geen idee hoe ze eruit ziet of wat dan ook. Jij nog iets over beauty?Hallo, bedankt voor de berichtgeving andere vraag Delphine is gestopt weidestraat 19 waar bevindt ze zich zou haar zeer graag terug vinden thanks
niks meer van vernomen . woonde in Antwerpen heeft toen haar vriend leren kennen en uit het beroep gestapt spijtig was een toffe en gezellige vrouwDelphine weet ik niets van. Ken haar alleen van online verhalen, maar heb geen idee hoe ze eruit ziet of wat dan ook. Jij nog iets over beauty?